29.11.2011 г.

Пилешки руладини

Много семпла и бърза вечеря която приготвих за Роби  ...Аз от вчера минах на диета ......
Та ..ето и рецептата : начуквате леко една пилешка пържолка ,осолявате леко ,поръсвате с чер пипер ( може да намажете с малко горчица),поставяте един малък кремвирш и завивате на руло . Огъвате рулото в тънко нарязани ленти бекон . В тиган сипвате малко зехтин , слагате 1-2 скилидки чесън , листа салвия и запържвате до зачервяване от всички страни. Леко напръсквате с малко бяло вино , наливате чашка зеленчуков бульон и оставяте на слаб огън за 15 мин. Поднасяте с картофена салатка .Да ви е сладко!
А аз да кажа две думи за диетата ....Тъй като от извесно време съм с високо кръвно ,висок холестерол и от време на време тахикардия , които даже и след няколко смени на лекарства не се повлияват реших ,че ми трябва диетолог. Има в съседния град един за когото чух добри отзиви ,вземах си час ......иии да видим ще успея ли! Диетата е персонална ,изготвена въз основа на моите изследвания и съобразена с дневния ми режим ! Ето и вчерашния ден :
закуска :
200 мл. обезмаслено прясно мляко
3 сухара ( 36 гр.)
 10 ч. ;
20 гр. пармезан
200 гр. мандарини
обяд:
250 гр. зрял боб с 5 мл. зехтин
100 гр. зелена салата -5 мл. зехтин
16 ч.:
125 гр. обезмаслено кисело мляко
200 гр. портокали
вечеря:
30 гр. черен хляб
2 сварени яйца
200 гр. спанак -5 мл. зехтин
И 30 мин. на ден ходене ...аз направих една разходка покрай морето и няколко снимки въпреки мъгливия ден!
Тъжно е да си на диета,но когато си се докарал с лакомията си ( като мен) до 83 кг. при ръст 155 см. трябва да забравиш за много сладки неща от живота ако искаш да се чувстваш поне малко във форма ! След 6 седмици съм на преглед отново , горещо се надявам да има резултат както с килограмите ,така и с кръвното :) !
Пожелавам на всички ви усмихнат и слънчев ден!






8 коментара:

  1. Ивче,здравето е на първа място,така ,че следвай диетата и резултатите ще са налице.
    Хубаво е ,че можеш да си правиш разходки край морето и това да ти носи спокойствие и блаженство.Бих ти правила компания бъбрейки си-обичам разходките,дори и да няма море наблизо.
    Иначе рецептата ти е много семпла и вкусна,а снимките дори в мрачно време са примамващи.
    Хубав ден и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. ИВАНА, вие с Катето на една вълна сте днеска:)
    Успешна диета аз вече я направих моята със страхотен резултат разбира се.
    Разходки обичам и аз блазе ти.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Ивана,няма да униваш,само бъди упорита и ще видиш скоро резултати.По-важното е после да запазиш резултатите!Пожелавам успех,а руладинките са чуднички!

    ОтговорИзтриване
  4. Аморе,ние и без това много се харесваме,така че изобщо не се учудвам,че сме на една и съща вълна!
    Прегръщам те мила моя,но те предупреждавам,така,както ме предупредиха мен:
    Диета не се започва около празниците,а на пролет!
    И въпреки всичко те подкрепям и ти пожелавам успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти Живе , бих се радвала на компанията ти за една дълга разходка край морето и не само там ,тук има чудесни места ( в България също) ...така ми липсва бъбрене с приятел :) ...
    Благодаря и на теб Зиче , ..май някъде под твоя публикация видях резултата от диетата...изглеждаш страхотно ...най - искренни комплименти :) !
    Роси , благодаря за подкрепата .... да ти кажа честно когато обсъждахме с доктора диетата ,си мислех ...няма да мога да я спазвам , изглежда ми много строга и аз както съм си по природа чревоугодник ( ама за това виня зодията си Телец:) няма да издържа без сладко ....ще трябва обаче да се науча ! Не усещам глад ,а само тъга ,че не мога да хапна шоколад например :)...обачеееее като влезя в поне 46 размер ... ела да видиш манекенка:)))))....
    Амореее, сутринта като влязох при теб и си казах ...е те това е ...две сърца в едно !!! ....:) Много са ти хубави руладинките :), а за диетата знам аз ,че не се почва около празници ... ама я започвам от немай къде ... белким смъкна малко това кръвно , дето не ми дава мира :))....
    Отново ви благодаря момичета , за подкрепата и ви желая хубав следобед ! Силна прегръдка за всички ви :* !!!

    ОтговорИзтриване
  6. E, aз преди две години като ти казвах, че не може колкото пъти минеш покрай чиния да хапваш, ти не та не. "Боцкало те в гърба" - цитирам. :)))
    Хайде целувки и прегрътки от мен и знам, че ще се справиш с диетата!

    ОтговорИзтриване
  7. :)) Тъй ли съм казвала ..? не си спомням ,ама за чинията си права:))...Целувки и поздрави за Габчо и Вальо :* !

    ОтговорИзтриване
  8. Стискам палци и успешно завършване на диетата . Началото е трудно ,но после като започнат да се виждат резултатите ,ще се почувстваш много по-добре и комфортно в кожата си ( а и в дрехите си ) :)
    Целувки :*

    ОтговорИзтриване