17.12.2011 г.

Салата от сепия и награда ''Пингвин''

 В тенджерка с литър вода слагате нарязана на едро глава лук, един дафинов лист, зърна чер пипер , чаена лъжичка сол, сока на един лимон. Когато водата заври пускате вътре нарязаните парчета сепия. Оставяте да поври 15 мин. 
Прецеждате и изчаквате да се охлади .
Към охладената сепия прибавяте нарязан на кубчета стрък целина и един настърган на по едро ренде морков. 
Подправяте салатата със зехтин и лимон!
Поднасяте с чашка бяло вино , а може и мартини :) ! Да ви е сладко и наздраве:)!




А аз да отговоря на ей това коледно предизвикателство :)
''Пингвинче''..:)!


Условията се:
1. Да споделите какво ви топли в зимните студове !
2. Да отправите своето коледно новогодишни послание!
3. Да споделите любимата си коледна песен!
4. Да предадете наградата на максимум 3 от своите любими блогъри!
5. Да оставите коментар под публикацията в блога на Яна http://www.blogger.com/profile/16920543305989610617ht  до 31.12. 2011г. с което потвърждавате ,че предизвикателството е стигнало до вас и сте го приели и изпълнили,като така получавате шанса да спечелите сладурска чаша ''пингвин'':)
Печелившият ще бъде изтеглен с томбола в първите дни на Новата година!
                       Ето и моите отговори :


Оставям настрана факта ,че тук където живея почти няма зима и казвам , че ме топли спомена за истинската снежна зима в България:).Понякога мечтая за много,много сняг :).
Топлят ме и мислите за децата ми които са далеч от мен и благославям всеки ден Facebook и  ''Skype'' ,че чрез тях се виждаме и чуваме ! 
Топлят ме хилядите ,хиляди спомени за зимите прекарани в България ! 
И най-после -зимата не е така студена ,когато имаш топли спомени , нали:) ?
Любима песен май че нямам ...то около Коледа всички песни ми звучат коледно и празнично :) !  Но пък за да спазя условието на предизвикателстчото :)....ето една коледна песничка и от мен:)!




 С пожелание  за Весели и Незабравими Коледни празници :) ! И за една щастлива ,мирна и пълна с много любов и здраве Нова Година:))!
Наградата предавам на :
http://www.blogger.com/profile/00440223514495184199 ...Нана ( що ли се е нарекла така :)) ..аз я кръстих Наталия:)
http://www.blogger.com/profile/15686864453322322812 ...Веси от ''Сладко и солено''
http://www.blogger.com/profile/14703560279607908503 ...Miriams28 от ''На гости в моята кухня''








5 коментара:

  1. Чудесно ястие си накиприла:) Много свежа салатка:)

    ОтговорИзтриване
  2. ИВАНА,вкусна и много красиво подредена салатка.
    С отговорите ти от предизвикателството, сега още по добре те познавам и разбрах ,че имаме много еднакво мислене.
    За това силно те прегръщам.

    ОтговорИзтриване
  3. Ивана ,много красива и свежа салатка
    веднага приемам това предизвикателство с огромно желание ,благодаря ти много мила
    желая ти спокойна нощ и една прекрасна неделя
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  4. Много красива салата,Ванче,свежа и вкусна!
    Приемам предизвикателството с удоволствие,благодаря ти!
    Усмихната и спокойна неделя ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудна салатка,Ванюшка-харесва ми...
    Лека и вкусна-чудничка е...
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване