19.01.2012 г.

Пълнени домати


Надявам се да ви хареса този вариант на пълнени домати .Рецептата е много популярна тук , като така могат да се приготвят също патладжани , тиквички ,пиперки . 
Доматите измити и подсушени срязвате на две половинки . Издълбавате меката част с лъжичка и посолявате отвътре. В купа сипвате галета , добавяте една -две скилидки счукан чесън, една голяма връзка ситно нарязан магданоз, сол и поливате обилно със зехтин. 
Овърквате сместа много добре . Пълните половинките домати . Отгоре поливате с лъжичка   олио.
 . Печете на 180 гр. в предварително загрята фурна . Може да използвате печените домати за гарнитура , а може и да хапнете една лека вечеря с моцарела и маслинки към тях .
                                              Добър апетит :))! Чаоооооо........
                                            

15 коментара:

  1. Боже, божееее, каква вкусотия!
    Тази последната порция е за мен!Пу!
    Ийв страшни си ги докарала доматките!
    Наздраве! ПОздрави на Роби от нас*)
    За теб целувки*)

    ОтговорИзтриване
  2. Доматки, моцарелка и една невероятна рецепта! Аплодисменти, Мила! Кате, аз мисля да взема първата порция:). Ив, наистина ли вътре е само галета, чесън, магданоз и зехтин? Не мога да си представя как е..

    ОтговорИзтриване
  3. Аморе, за теб винаги :)...Поздравите за Роби довечера ..:)че сега замина да се труди :)!
    Целувки и от мен и се надявам , че сте на крак цялата фамилия!

    ОтговорИзтриване
  4. Канди , опитай :)...това е най-разпространения пълнеж тук :) и сигурна съм ще ти допадне !
    Прегръдки и хубав следобед:*!

    ОтговорИзтриване
  5. Ванюша,много си продуктивна,не сварвям да прегълщам по страхотните ти вкусотии!Много ми харесва рецептата,обичам пълнен домат!А щом има моцарела...там съм и аз!

    Сърдечен поздрав и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Мммм, вкусно! Поздрави и хубава вечер!:)

    ОтговорИзтриване
  7. МММ, хем вкусно , хем диетично!Много ми хареса това твое предложение, Ивана!Поздравления за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  8. Ване, толкова сладко меню си приготвила!!! Бих го нарекла - "Влюбените доматки ....на роматична вечеря"!!! Наистина....все едно доматките са седнали около масичката от сиренце и отгоре маслинките са ястията, с които е отрупана масичката! А и с това зелено листенце- прекрасно си аранжирала ястието!
    Наистина рецептата звучи много полезна! Хубаво е човек понякога да пропуска месото и да се отдава на вегетариански вкуснотии!!!
    Желая ти една прекрасна вечер! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Дами , много ви благодаря за милите коментари и съм много доволна ,че ви хареса рецептата :)! И като си помисля ,че всяка седмица ги готвя тез домати ,а и през ум не ми е минавало да ги снимам и публикувам до снощи :))!
    Хубава вечер, момичета ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  10. Ване, всичко пълнено обичам ама твоите доматки ме разнежиха много.
    Страхотно поднесено и снимките ти хубави много.
    Прегръщам те Амореее (както казва Катето)!

    ОтговорИзтриване
  11. Пълнени доматки-ще ги правя скоро време-чудни са...Благодаря ,че сподели рецептата,мила Ванюшка!
    Поздарви и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Пълнени доматки-ще ги правя скоро време-чудни са...Благодаря ,че сподели рецептата,мила Ванюшка!
    Поздарви и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  13. Да докладвам - изпробвано и одобрено!Отгоре ги покрих с подправена с чесън, босилек и капка зехтин извара.Още веднъж благодаря!Успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  14. :) Соня, рапорт приет :))... зарадва ме , че ти е харесала рецептата ,а следващия път ще опитам и аз със извара :)! Благодаря за идеята !
    Хубава нова седмица и за теб !

    ОтговорИзтриване