6.02.2012 г.

Кюфте на клечка :)


Канди , вирнала кексче на клечка :), аз пък кюфте :)....еййй, велика е блогерската мисъл понякога :).... без да знам какви ги върши Канди в кухнята си , нанизах и аз ей тези кюфтенца :)! Бях видяла преди време в едно списание  и снощи си рекох:..абе я чакай и и аз да ги спретна така ...Заприличаха на кебапчета (тук си нямаме :( :) ама си бяха замислени като кюфтета ! Каймата се замесва с едно яйце, 50 гр. пармезан , чер пипер ,сол ,щипка магданоз и малко настъргана кора от лимон. Върху дървени шишчета оформяте дълго кюфте . Намазвате със зехтин . 



 Загрявате грил -тиган и печете от всички страни . За гарнитура и много витамини :) поднесете сварени за 5 мин .в подсолена вода броколи. Подправете със зехтин и много лимон . Да ви е сладко ....и не се разболявайте ! Чаоооооооо и хубава и усмихната седмица от мен :*! Целувки !



А аз вчера все пак склоних Роби да направим една разходка с колата :)....морето беше страховито ,но много красиво !







11 коментара:

  1. :):), Ийв, колко забавно! Цяло меню ще направим:). Чудни кюфтенца и много интересни, да ти кажа много обичам на ястията да им се придават различни форми, все едно ново ястие си хапваш:). А снимките от морето са невероятни. Аз море през зимата съм виждала веднъж, разходих се по брега - наистина страховито, но излъчва една такава сила, не мога да го опиша. Разменям едно кексче за едно кюфтенце и сядам да хапвам:)

    ОтговорИзтриване
  2. :)) Размяната приета :)...Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесно предложение за оформяне. За първи път чувам за добавяне на кора от лимон в каймата - сигурно става много вкусно и ароматно! Снимките са страхотни! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубаво предложение Иве, ще се възползвам от него някой ден, запазвам си рецептата :))))

    Поздрави, Маги :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудно кюфте е станало! Хот-дог на клечка съм парвила, ама кюфтето ти явно предстои:)

    ОтговорИзтриване
  6. О, много апетитно си го нанизала кюфтето...Аз съм хапвяля такива в Турция, изобщо съм върл фен на тяхната кухня и съм писала огромен пост за нея.Но виж с пармезан ще е интерсно, по италиански терпит...
    Поздрави от снежна Сф!
    Мария

    ОтговорИзтриване
  7. ЕХ С ТЕЗИ ВАШИТЕ КЛЕЧКИИИИ..направо ме убихте от преглъщане.Много идейно Ванче, много красиво поднесено отново ,ма ти си домакиня страхотна, та не се съмнявам че при теб е всичко с вкус направено.
    Морските снимки са зашеметяващи.
    Силни прегръдки с пожелание за прекрасна нощ.

    ОтговорИзтриване
  8. Кюфтаците са ти много апетитни. Особено като си ги вирнала;)
    Идеята е чудна, особено за купон и непремено ще се възползвам и аз от блогърската ви мисъл;)
    Хубава снежна седмица на Ботуша и теб желая;)

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря момичета , че се отбихте при мен :)! Яна , с лимоновате кора става много вкусно ,пробвай :)! Пепеляшка , ще потърся да прочета поста ти за турската кухня , заинтригува ме :)! Зиче мила, благодаря :*! Мъхче , Траяна ,Маги благодаря и хубав ден на всички ви :)! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  10. Много апетитни са станали.И на мен ми заприличаха на"Адънъ кебап"от турската кухня.Красиви снимки!Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  11. Ей, отсъствах една седмица, че имах нещо работа и сега не мога да смогна да те прочета!Супер е идеята, май ще зарадвам внука, когато дойде!Поздрави!

    ОтговорИзтриване