1.12.2011 г.

Пълнени рибки

 Рибките могат да бъдат пресни сардини или цаца . Почиствате всяка рибка от главате и средната кост и разтваряте на книжка.....
Овкусявате с чер пипер и сол. Нарязвате една голяма глава лук ( аз сложих праз лук) ,запъжвате в малко олио ,добавяте чаша едро смлени орехи ,капвате малко бяло винце и оставяте на котлона до изпаряване на виното .
Нарязвате домати на големи резени и върху всеки от тях слагате едно рибе ,отгоре разстилате щедро от плънката и покривате с друга рибка . 
Нареждате в тавичка ,поливате всяка рибка с малко зехтин и печете 15 мин. .....и с чашка бяло вино .. да ви е сладко!
Ей го и моя ден вчера:
закуска:
200 мл. прясно мляко 
4 сухара от черно брашно
30 гр. мармалад
10 ч. :
125 гр.нискомасленно кисело мляко
обяд:
70 гр. паста-5 мл.зехтин
50 гр. телешка пържола
200 гр. сварен карфиол
100 гр. белени домати-5 мл. зехтин
16 ч.:
20 гр. пармезан
200 гр. ябълки
вечеря:
30 гр. чер хляб
 150 гр. пилешка пържола
100 гр. зелена салата



Ей ги и двамата ми кавалери от разходката вчера -Били и Пипо ....Били маркира  всяко маслиново дръвче покрай което минахме!


                                                                             Ей го и нашето къще 


А това беше занимавката ми от последните дни .... елегантни ръкавички за племенницата на Роби!



                                                                 И поздрава за днес : Мина и Челентано


8 коментара:

  1. Ванче,тазирибкаме изкуши ,в къщи много я тачимно по този начин не съм я приготвяла.
    Твоята е станала страхотна.
    Кученцето и котето ти са сладури ,а къщата ти и аз искам пъккк такава :))))
    Ръкавичките са станали и те много сладурски БРАВО!
    Прегръдки и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Зиче, благодаря за сладкия коментар ..:))как ме разсмя само :)))...Прегръдки и за теб мила и много весели празници през месеца :) !

    ОтговорИзтриване
  3. Ване живееш на прекрасно екзотично място и домашните ти любимци са големи сладурчета!
    Пълнените рибки изглеждат вълшебно! Никога до сега не съм опитвала подобна рецепта и имам голямо желание да опитам! Със сигурност стават много вкусни!
    Ръкавичките са станали много нежни и финни! Аз не мога да плета на една кука и винаги съм се възхищавала на хората , които го могат!!!
    Желая ти един незабравим ден!!!Целувки!

    ОтговорИзтриване
  4. Ванюшка,всичко ти идва отръки-както се казва...Рибите като войници си ги наредила,струва си да се опитат.А къщата-всеки би си пожелал къща като тази в прерията.Имам чувството ,че като си вътре и гледаш през прозореца дишаш свободно спокоойно...и стотачката може да ударите така-пожелавам ви го от сърце.И аз имам такива ръкавички,но черни и се кипря по някога с тях.Когато бяха малки децата и си бях в къщи си плетях на една кука,но няма къде да подреждат изплетеното.Приятно е -успокоява ме.
    Хубав ден-прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  5. Албенче, вярно е че мястото където живея е екзотично и много красиво ,освен това тук е втората по посещаемост базилика ''Санта каза'',след базиликата ''Свети Петър ''във Ватикана .Непрекъснато идват поклонници от цял свят !В някоя от следващите ми публикации ще кача снимки . Морето също е наблизо ( Адриатическо) ....само на 2 км. от къщи!
    Живе, как ми харесва да ме наричат Ванюшка :)...така ми казват всички приятелки в България:)....:)) Стотака не знам дали ще ударим :)), но си права за спокойствието което цари наоколо и ако пък ти се прииска малко цивилизация :) за 5 мин. с колата си в центъра на Лорето или Порто Реканати- там където е морето :)...Аз плета ръкавички ,но никога не намерих кураж да ги сложа :( ...а ми харесват страшно много ...може би някой ден ще се накипря и аз :)))...Може би ....Хубав следобед дами и ви благодаря за коментарите -така малко по малко се опознаваме :) ! Чао и силни прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  6. Ийв,любителите на риба,ще ахнат!
    На мен ръкавичките много ми харесват!
    Едно време майка ми плетеше такива,нали бяха модерни покрай Мадона,без пръсти:)
    Прегръдки и поздрави за половонката:)))

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря Кате , че с натоварения си ден намери време и за мен :* ...Хубави почивни дни и целувки от мен !Поздрави за цялата фамилия:) !

    ОтговорИзтриване
  8. Ох, какви изкусителни рибки, чудна рецепта е това.:-)))
    А ръкавичките за племенницата са прекрасни, майсторски направени.:-)))
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване