5.12.2011 г.

Хек с ''чери'' доматки

Една поизтупана от прахта рецепта ...ама пък мигар има възраст за рецептите ...
Две големи парчета хек ( така съм приготвяла и сьомга) се слагат в дълбок тиган с малко зехтин . Добавяте сол , зърна чер пипер , клонка розмарин , скилидки чесън. Запържвате леко ( по минутка ) на страна . Поливате с чашка бяло вино и оставяте на умерен огън 5-6 мин. 
 Прибавяте няколко доматчета ''чери'', намаляте котлона  и задушавате още 10 мин. 
Гарнитурата оставям на вас  ,а аз казвам само , че всичко и отива така приготвена ! ....а най -много ...чашка бяло винце.....Наздраве и да ви е сладко !
Имаме си нова любимка в къщи ....казва се Роузи  ...и да споделя нещо тъжно : имахме още една котка Мими .Преди месец покрай къщи минаха група ловци с кучета .Мими беше отвън оградата ,не успя да избяга и кучетата я удушиха ...Роби беше безутешен!!!



                                                            И така преди два дни си дойде с нова пухкава топка ! 

11 коментара:

  1. Много свежо предложение,Ванче!И толкова бързо за приготвяне.
    А писана е много сладка,какви красиви очички има!
    Усмихнат ден!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Ийв,много голямо сладурче е котето, като от реклама на уискас е:)))
    прегръщам те мила:*)

    ОтговорИзтриване
  3. Колко е мило това котенце-с едни питащи очички....
    Рибка утре ще приготвя,че отдавна не сме хапвали.
    Приятна вечер,Ванюшка!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви Веси , Кате , Живе :)...Хубава вечер на всички ви и Весел Никулден утре :)....хапнете шаранче и заради мен ,че тук риби много ама шаран няма :)!Прегръдки !:*

    ОтговорИзтриване
  5. ВАНЕ,обичаме хек и така не съм го правила.
    Рецептата ти е много хубава и ще я пробвам.
    Поздрави и приятна вечер.

    ОтговорИзтриване
  6. Рибните филенца са разкошни,Ивана!Чудесна идея ми даваш за довечера,че имам пресен розмарин.
    Съжалявам за Мими,много неприятен инцидент,но..животните си имат свои инстинкти.Затова и ние съблюдаваме изключително зорко нашето кученце да не излезе извън двора,че е по-малко и от вашето коте и би му се случило същото!
    Дано с тази сивушка нямате лоши премеждия и да ви носи радост и утеха дълги години!

    Хубав празник,миличка!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви Зиче, Роси за пожеланията :)...Хубав празник и на вас мили дами и да ви е сладка трапезата довечера :* !

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна вкусотия, както обикновено, Ивана, невероятна е, казвала съм, че много обичам рибка и често-често приготвям.:-)) Подходяща е за празника.
    И аз съжалявам за Мими, много обичам животинки, особено котета. Стискам палци новото коте да носи само радост!
    Когато имаш време, заповядай при мен, очаква те една предколедна изненада!:-)))
    Прегръдки и хубава вечер, мила!

    ОтговорИзтриване
  9. Ванюшка,напиши поне какво си хапвала,къде си се разходила....липсва ми кореспонденцията с тебе...
    При нас вече има първи сняг-прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  10. :) Чао Живе , имах проблеми с компа , но вече всичко е наред:) ! Благодаря ти за топлите думи :* ....Аз нали знаеш съм на диета :), а тук никой не празнува Никулден :( ...Роби отбеляза празника :)) с една паста с морски дарове :) !Честит ви сняг :).... при нас днес е 22 гр. и едно слънцеее ....хич не е коледно ,ами по - скоро пролетно :)) ! Прегръдки :*, а аз отивам на разходка докато не се е скрило слънцето ! Чао мила и хубава вечер !

    ОтговорИзтриване
  11. Мони , благодаря ти иииии ....тичам за изненадата :) !!! Прегръдки и хубава вечер :) !

    ОтговорИзтриване