25.08.2012 г.

Kрамбъл с ябълки


Възхитителен ! И как така до сега не съм го открила се учудвам ....намерих толкова много рецепти в Google с най- различни плодове и съставки . Моята обаче е от едно малко книжле ''Cucina, no problem''! Ровейки вчера из списанията си за някоя много ,много лесна рецепта попаднах на тази ! 



Продукти: 
2 големи ябълки 
110 гр. краве масло 
90 гр. брашно 
6 с.л. захар 
1 ч.л. канела 
пудра захар за поръсване 
Обелете и нарежете ябълките на не много тънки филийки . Наредете ги изправени в подмазана и набрашнена тавичка (малка) .Поръсете ги с 3 с.л. захар . Объркайте брашното с останалите 3 л. захар. Извадете кравето масло от хладилника и студено го размесете с брашното за да получите маслени трохи . Бързайте ...маслото трябва да остане студено . Поръсете ябълките с трохите . Печете на 180 гр . около 30 мин. в предварително загрята фурна . Извадете сладкиша и топъл го поръсете с канела и пудра захар . Може да поднесете с топка сладолед или лъжица бита сметана . Чудесен е и топъл и охладен  ...Да ви е сладко ! Чаоооо и хубава събота и неделя ....а аз отивам да довърша 2 шоколадови рула ,че довечера има купон пак при Майла!!! 




19 коментара:

  1. Убедила съм се, че лесните рецепти винаги са много вкусни :)
    Крамбъл не съм правила, защото децата предпочитат плодовете пресни, а в печени десерти не ги обичат.
    Твоето предложение обаче е малка доза и може да го опитаме с половинката :)

    Пздрави с пожелание за хубав и много усмихнат уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Тони :) ...Поздрави и от мен с пожелание за прохлада :) !

      Изтриване
  2. О,Ванюшка,тази вкусотийка ще бъде направена,мила-благодаря за рецептата!Изглежда наистина много вкусен.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Жижка :* ! Чудесен е наистина :)) ! Целувки!

      Изтриване
  3. О, Ив, толкова обичам ябълкови сладкиши!Крамбъла ти е великолепен!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен кръмбъл, който ще бъде опитан! Хубава събота и неделя!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз все подценявах крамбъла,но вече съм напълно съгласна с теб че е страхотен!Ще опитам твоя ябълков вариянт.Благодаря за рецептата!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Любима рецепта и светкавично бърза! Твоята даже още по - бърза! Прекрасен е станал!

    ОтговорИзтриване
  7. не съм правила, но ще опитам непременно!Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  8. Толкова апетитен изглежда този сладкиш, ще се снабдя с ябълки и ще е приготвен в най-скоро време и от мен :)))

    Прегръдки мила Ваня :)

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ,момичета :)...прегръдки за една хубава неделя :* !

    ОтговорИзтриване
  10. Ийв, невероятно ароматно и вкусно звучи този сладкиш!
    Добре ще ми дойде парченце с кафенцето!
    Целувам те слънце и хубав неделен ден!

    ОтговорИзтриване
  11. Много лесен и вкусен изглежда сладкиша, Ив!
    Не съм любителка на ябълките,за това ги ям в сладкиши :))
    Хубава вечер мила
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотен сладкиш, Ивана! След моето дълго отсъствие, тук намирам много повече от чудесни предложения! Сърдечни поздрави и прекрасна седмица! :)

    ОтговорИзтриване
  13. Ив,вълшебство си сътворила....Прегръдки:)))

    ОтговорИзтриване
  14. Ванче посрещаш ме с крембъл :))) а така обичам ама нямаааааа .
    Невероятен ти се е получил мила ама то простичките неща винаги са адски вкусни .
    Силно те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
  15. Много обичам крамбъл,но това лято не съм правила,Ив,и сега като гледам твоя направо запреглъщах!Разкошен е,а и идеята за едри парченца ябълки ми харесва,на зима ще опитам,десертите с ябълки ги отлагам за тогава.
    Прегръдки и дано купонът е бил паметен!

    ОтговорИзтриване
  16. И аз искам един;) Идеята е чудесна, още повече, че вкусът на ябълките ще се усеща много;) Любими са ми!
    Хубава вечер, Ивана!

    ОтговорИзтриване