2.08.2012 г.

Oрата (ципура) на фурна


Нямам представа какво и е българското име на тази  риба ...ако някой я познае моля да ми кажЕ ! Каквото и да е, рибата е много вкусна и почти без кости ...е, то риба без кости няма, ама тази е с много малко ! 

 За рецептата ви трябват : 
 1 ората около 300 гр. 
10 доматки ''чери''
стрък розмарин 
 клонче майорана
1/2 лимон
сол 
чер пипер 
зехтин 
чашка бяло вино 




Изчистената и добре измита риба посолете и поръсете с чер пипер отвътре и отвън. В коремчето и сложете розмарина и майорана . Прехвърлете я върху алуминиево фолио , което разстелете в тавичка . Полейте рибата с микс от зехтин , сока от лимона и бялото вино . Наредете отгоре и кръгчета лимон и доматките . Загънете фолиото и печете на 190 гр. 20 мин. в предварително загрята фурна . Преди да я извадите от фурната отворете фолиото и запечете за 5-6 мин. на горен реотан . 
И с чаша бяло винце, ама вие си знаете! Чаоооо и спорен четвъртък :* !


11 коментара:

  1. Чудесна е,Иве! идея нямам как се казва, но на новата маса е убийствено поднесена:)

    ОтговорИзтриване
  2. мм, изглежда супер, вероятно ще стане и с популярните из България видове:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ванче чудна рибка си приготвила.Много ми хареса рецептата.Като гледам как апетитно изглежда на снимките ...как да не му се прияде на човек.
    Днес хапнахме лазаня на обяд,че цяла вечер ми се въртяха едни твои тави с вкусна лазаняяяя :) :) :)
    Поздрави и хубав ден ти желая.

    ОтговорИзтриване
  4. Ив, още във фейса ме грабна! Толкова красиво поднесена и сготвена! Много харесвам стила ти! Поздрави! Колкото до рибката и на мен ми прилича на ципура, но не знам, не съм специалист по рибите:).

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви ,момичета :)...ципура била :))....каквато и да е много ми хареса ...ам бе то и цената и ми ''хареса'':)))) !
    Хубав следобед ,дами :* !

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна рибка, страхотно поднесена! Хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Любимата ми рибка!Обожавам я печена във сол, но и твоята рецепта е много вкусна и изглежда страшно апетитно!Непременно ще я пробвам!
    Чудесни снимки Ванче!

    ОтговорИзтриване
  8. Ванюша,на тази маса всичко стои много по-кокетно,а пък рибата е прелестна!С тези доматчета е чудесно приготвена,така че наздраве с чашката бяло винце!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  9. Ив,
    Страхотни снимки!иМАМ ЧУВСТВОТО , ЧЕ СИ СГОТВИЛА НАЙ-ФОТОГЕНИЧНАТА РИБА!

    ОтговорИзтриване
  10. Аууу, ципурата е една от най-вкусните риби, които се продават по нашите ширини;)
    Прекрасна рецепта Ивана и снимките са върха!

    ОтговорИзтриване
  11. Не знам дали е ципура или нещо друго, но наистина е много красива...а пък и снимана на заветната маса с бели дъски изглежда още по-привлекателна :-)

    ОтговорИзтриване