16.08.2012 г.

Лазаня с грилован патладжан


Рецептата за тази вкусна лазаня е от сп. ''Cucina moderna'' . Ето продуктите необходими за  4 порции: 
3 патладжана
200 гр. пресни кори за лазаня
500 гр. крешенца ( може да замените с моцарела)
150 гр. настърган пармезан
босилек ,зехтин , чер пипер 



Нарежете патладжаните и ги гриловайте за по 3-4 мин. на страна. Топли ги полейте със зехтин и посолете леко . Сварете пастата според указанията на опаковката . Извадете я от заврялата вода и веднага я потопете в студена вода за минута . 
Намажете дъното на тавичка с мазнина и започнете да редите лазанята първо от патладжаните . Следва ред кори , наръсвате от сиренето ,чер пипер ,босилек нарязан на ситно ,после патладжан ,пак кори ,пак сирене ....и така до свършването на продуктите . За хубава лазаня трябва да направите 5 реда от корите . 
Завършете с парчета патладжан ,поръсени обилно със сирене . Полейте със зехтин и изпечете в загрята фурна на 200 гр. за 15 мин. !



 Да ви е сладко :) ...а аз искам да поздравя всички ви макар и със задна дата с вчерашния голям Християнски Празник -Успение на Пресветата Богородица и да пожелая на всички именници здраве и нека Богородица ни закриля !



20 коментара:

  1. Ив, едно парченце за мен, моля! Изглежда ненормално вкусно!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Ваня, много е апетитна и тъкмо е време за обяд, сипи и на мен ако обичаш, че то не се издържа на това изкушение. :)))

    Прегръдки и един прекрасен четвъртък! Утре е пееееетък... :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Много вкусно, Ивче!Още не съм правила лазаня у дома, но непременно трябва да се наканя:П

    ОтговорИзтриване
  4. Ивче, с патладжан не съм правила :)
    Но след това изкушение, няма начин!
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесно е, само като помисля за гриловани патладжани и ми потичат лигите;)))
    Хубава вечер , Ивана!

    ОтговорИзтриване
  6. Патладжани и за мен-обичам ги....
    Прегръдки ,Ванюшка!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви ,момичета :) ! Прегръдки :* !

    ОтговорИзтриване
  8. Защо си ми тооолкова далече:(
    Взимам бялото винце и право у вас!
    Много идейно и вкусно Ийв!
    Целувам те*)

    ОтговорИзтриване
  9. Ив,ах,тази модерна кухня,ама все превъзходни рецепти и изпълнени чудесно от теб!Много,много ми допада лазанята ти!
    Сърдечни поздрави,мила!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря ,Кате , Роси :* ! Целувки и хубава петъчна вечер :) !

    ОтговорИзтриване
  11. Ванчее, пак ми предизвика силно слюноотделяне! Умирам за гриловани патладжани, а в комбинация с паста и моцарела, ще да е нещо невероятно вкусно! Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  12. ivana, страхотно! Обожавам лазаня, а особено с патладжани, моцарела ..ммм разкош!

    ОтговорИзтриване
  13. Ето как ще оползотворя последните няколко патладжана ( докато ми донесат другата партида:) )Чудесна рецепта Ванче, записвам си я веднага! Чаоо и прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря ,Ради , Ани ,Мария :) ...ако решите да я направите ,ще си хареса - гарантирам :)) !

    ОтговорИзтриване
  15. Ванче, чудесно си я сготвила лазанята мила!Патладжан, моцарела, малеее не ми се мисли за вкуса!
    Приятна вечер от мен и още по приятни събота и неделя!

    ОтговорИзтриване
  16. Всеки пък като дойда тук и започват да ми се въртят в главата едни кулинарни мечти...:-)Рецептата задължително ще я пробвам!
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  17. Лазанята е изключително вкусна, направо разкошотия! :-) Опитахме я днес за вечеря! Благодаря за рецептата, Ив!
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря ,Дени ,че ми се довери да я опиташ и се радвам ,че ви е харесала :* !

      Изтриване
  18. И аз я направих Ванче, много вкусна стана, благодаря за рецептата! Поздрави :)

    ОтговорИзтриване