12.06.2013 г.

'' Чери '' със сирене и кюфтенца с орехи


Oбичам да готвя с такива мънички сладури като ''чери''доматки :) ! В случая готвене е слино казано , щото цялата рецепта се свежда до разрязването им на две , почистване  от семките и напълването им със сирене тип ''филаделфия '' смесено с нарязани  на  ситно каперси , малко зехтин и щипка чер пипер :) ! Идеята за това е от сп. ''Cucinare bene '' ! 


Тези кюфтенца бях запланувала преди дни , но пък после изникна една мусака ,която вече ви показах ! 
Продуктите ще напиша без да уточнявам количеството . Преценете си сами ! 

Трябва ви : 
телешка кайма 
орехи (смлени на едро ) 
яйце 
пармезан 
скилидка чесън
филия сух хляб 
чер пипер 
настъргана лимонова кора 
щипка майоран 

Омесете добре всички продукти и оставете каймата за 30 мин. да се овкуси . От нея наптавете  малки колкото орех топчета . Оваляйте ги в брашно и изпържете на силен огън . Поднесете ги топли със салата според сезона ! 

                                                             Да ви е сладко :) ! Чаооооо ! Хубава вечер :* !


16 коментара:

  1. Ванче, не издържа много до кюфтенцата и ето ги наперени така хубаво в блога ти. Много интересна идея! Ама аз не съм най-големият фен на каймата, така че мисля да се почерпя с червените симпатяги на първата снимка. И да не забравя - все по-добра ставаш в снимането, много ти се радвам.
    Поздрави сърдечни! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Грабвам си чепката с домати и изчезвам !Много апетитни аморе, предпочитам ги пред кюфтенцата.
    Силни прегръдки приятелче!

    ОтговорИзтриване
  3. За мен всичките доматки! И аз ги обичам тези малки доматки, носят страхотно настроение! Много вкусна плънка и чудесна снимка!

    ОтговорИзтриване
  4. Ив, така с чепчиците не съм се сещала да оставям доматките, а толкова симпатично изглеждат. Пак си направила някаква нова модификация на кюфтета :) Интересно ми звучат и ще ги пробвам. Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Обожавам ги тези доматчета, а ти си ги поднесла по такъв симпатичен начин, че как да им устои човек! Прекрасна вечер, Ив!

    ОтговорИзтриване


  6. Гери ,
    Зиче,
    Бети,
    Снежи ,
    Дани ,
    благодаря ви , момичета ! Желая ви хубав четвъртък ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  7. Такива едни апетитни хапчици! И доматките и кюфтенцата. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Такъв средиземноморски полъх усетих, че ми идва да долетя! Големи сладурковци са тез доматки, Ив и кюфтенцата хапчици са разкошни! Хубав ден, Ив и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Каквато си ми пъргавица литвай ....чакам те на летището :) !
      Благодаря ,Бонбон ! Хубав следобед :* !

      Изтриване
  9. Бuongiorno principessaаааа!!!!!!!!!!!
    Страхотно!!!
    Прегръдки от мен и весел ден!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Buongiorno , maestra :)!
      Благодаря , Вили с прегръдка и пожелание за хубав следобед !

      Изтриване
  10. О, Ив, тези черита са като магнит, ама и кюфтенцата бих хапнала, като гарнитурка на доматките!

    ОтговорИзтриване
  11. Ваня,пак ми даваш идея за малки кюфтенца,заинтригува ме за тази добавка на ядки и ще опитаме обезателно!Даже още в този уикенд!А клончето чери не можеше да има по-вкусно превъплъщение и презентацията е страхотна!Прегръдка и много релаксиращ уикенд пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ,
    Иглика ,
    Роси , опитай кюфтенцата ,наистина са страхотни на вкус и съм сигурна ще ви харесат :) !
    Прегръдка и от мен ,момичета ! Хубав уикенд !

    ОтговорИзтриване
  13. Ай, какви са ми сладурести тези ми ти кюфтенцаааа...
    Ама и червените шапчици дето не се готвят и те за гарнитурка ще ми дойдат отлично :)
    Много са накипрени за снимка и изглеждат примамливо вкусни. Прияде ми се.
    Намерих кога да гледам и аз блогове, преди вечеря. :)

    ОтговорИзтриване