18.11.2011 г.

Орехови целувки

 Срам не срам казвам ,че за първи път правя целувки и май няма да повторя.
Първо от сутринта ги забърках , после ми заеха фурната 3-4 часа и накрая леко лепнат по зъбите за което ми казаха че било от печенето ( сушенето). Не ,че ще останат  Роби няма да им прости какъвто е мечок за сладко.
Иначе на вид според мен ги издокарах...
Ето и как си смъцафръцах:
Разбих 2 белтъка с 60 гр. захар , прибавих и една ванилия...дотук всичко мина гладко :)....после пълних щприца и правих малки запетайки. Поръсих ги със смлени орехи и айде към фурната .Цели 4 часа на 40 гр.
Тъй като не ми стигаше ,че ми заеха толкова време ,че реших и да ги слепя.
Разбих единия жълтък с малко пудра захар ,прибавих и бучка кр. масло ( 40 гр.) слепих ги две по две ,овалях в смлени орехи. Опитах ги ииии.....останаха по зъбите ми, е не чак де!
Та майката му е печенето ,ама за следващия път ....на магазина ,че не са и скъпи!
Виж с кафето може да се почерпите, че и лъжичката за вас!


И за утеха любима песен на Масимо Раниери!



5 коментара:

  1. Ийв,в момента съм в една вила на Боровец,вън е -7C,ние сме пред камината с чаша вино в ръка,след вечеря и твоите прекрасни целувки ми идват като балсам за душата!
    Песничката отново е страхотна:)
    Прегръдки и хубава и уютна вечер за теб и Роберто:)

    ОтговорИзтриване
  2. Наздраве ,Кате :)...Почери се с целувки ,че не останаха :) ..колкото не ги харесах аз, толкова се харесаха на гостите ми снощи .И ние бяхме на чаша червено вино ,Роби изпече и кестени в камината иии ..:))целувки разбира се ! Хубави и топли почивни дни с мноооого любов:) !Голяма прегръдка от мен и un bacio , а аз отивам да правя торта ''Мимоза'' за довечера :) чаоооооо.....

    ОтговорИзтриване
  3. Ама, моля те за какъв срам говорим, аз дори и такъв опит нямам намерение да направя! Справила си се страхотно! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Не е възможно за първи път да правиш целувки, перфектни са станали.:-))) Харесват ми и задължително пак да направиш!:-))
    Прекрасна песен за поздрав, насладих и се максимално.:-)))
    Уютна и топла вечер от мен!!
    Прегръдки и поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Не съм правила никога целувки,защото все си мисля че няма да ми се получат-затова от магазина за по-лесно...А твоите са прекрасни,така че не се кахъри....
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване