18.01.2012 г.

Рулца от тиквички с маслини


Няма кой знае колко писане по тази рецепта :) става бързо и е много вкусна!
Тиквичките нарязвате на ленти по дългата част. Запичате на грил тиган за по 2-3 мин. на страна. Посолявате и поизчаквате малко да се охладят и омекнат. Във всяка една лента поставяте по маслинка с чушка ( а може и без:) и завивате на руло . Забождате с клечка за зъби. Приготвяте си гъста каша от брашно , сол и вода (може бира) . Потапяте всяко рулце в панировката и пържите в силно сгорещено олио . Сервирате топли . Това е ...:) кратко и ясно :)!!!  Ще ви се услади , сигурна съм :))) !!! Чаооооооооооо........
            



13 коментара:

  1. Много обичам и двата продукта и никога не съм правила такива шишчета!
    Благодаря за идеята Ийв!
    Изглеждат превъзходно!
    Целувам те*)

    ОтговорИзтриване
  2. Кате , ще ти харесат :)...не пишеш как си ,но се надявам да си оздравяла аморе ! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  3. Тези рулца изглеждат невероятно вкусно!:-))) Така хубаво си ги презентирала, че ми се доядоха. Поздравления!:-)))
    Поздрави и прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Сигурно са много вкусни.Ще ги опитам непременно.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Е, на една вълна сме горе-долу:):):) Изглеждат много вкусно, ако ги бях видяла по-рано можеше и моите да са панирани, то се е видяло, ще се правят по твоята рецепта! Много ми харесват и хич не ми е идвало на ум да панирам рулца от тиквички. Благодаря ти! Хубава вечер и прегръдки!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Хах, още едни рулца и то прекрасни:)Тъкмо при Канди лапнах, сега вземам и от твоите:)

    ОтговорИзтриване
  7. Ше заменя маслинката с нещо друго ( не ги харесвам) и ще ги направя;-)
    Мерси за рулцата, Ивана!

    ОтговорИзтриване
  8. Ма нямате срама с тези тиквички днес значиии:)
    Така хубаво си ги приготвила и подредила ,че си ги грабвам и отлитам:)
    Прегръщам те Аморее!

    ОтговорИзтриване
  9. Ох,Зиче срам ме е да знаеш :)) ,ама Роби ми тръсна 3 тиквички и аз изрових от едно списание тази рецепта :))!Мъхче, то имаше в рецептата и една аншоа до маслинката ама аз не сложих :)..друг път с нея:)!
    Траяна, и на мен харесаха рулцата на Канди ,ама се радвам ,че и моите ти допаднаха :)!
    Канди, сподели после като ги направиш как са на вкус , надявам се да ти харесат!
    Мони , благодаря ти за посещението !
    Хубава вечер ,дами !

    ОтговорИзтриване
  10. Еее,страхотна идея,Ванче!Как ти хрумна?Ама много ,много ми се нрави!
    Непременно ще го опитаме,особено госпожицата ми ще го оцени подобаващо,че и участие ще вземе-тя е отговорник по тиквичките на плоча у нас.
    Благодаря за рецептата!
    Хубава вечер,мила!

    ОтговорИзтриване
  11. Ооооо.....какви прекрасни шишчета , с рулца от грилирани тиквички! Намирам рецептата за много интересна! Изглеждат много , много апетитно! Благодаря ти за чудесната идея , Ване!
    Желая ти много успех и удоволствия през днешния четвъртъчен ден! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  12. Роси, радва ме ,че ти хареса рецептата , а малката госпожица със сигурност ще се забавлява с приготвянето им :)! Да ви е сладко !
    Албенка, благодаря и на теб и весел четвъртък мила :)!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  13. Ами няма как да не ни се услади:) Току що мярнах още една рецепта за тивкички:) Ех, приядоха ми се:)

    ОтговорИзтриване