15.01.2012 г.

Агнеси



Подсетена от Мони за тези наистина забравени(от мен:)  ,но много вкусни  агнеси :)..изтупах от прахта и моята рецепта ,която не се различава кой знае колко от нейната.

Продукти:
150 гр. краве масло
1 ч. ч. брашно
1 ч.ч. захар
1 ч. ч. смлени орехи 
4 белтъка
За глазурата:
1 ч.ч. пудра захар 
4 жълтъка
50 мл. коняк
2 ванилии





Маслото се разбива със захарта . В отделен съд разбивате на твърд сняг белтъците.
Към разбитото масло прибавяте брашното, смлените орехи и внимателно добавяте разбитите белтъци. Изсипвате в подмазана и посипана с брашно тавичка и печете на 170 гр. в предварително загрята фурна. 
Жълтъците разбивате с пудрата захар , добавяте коняка и ванилията.
Намазвате топлия сладкиш с глазурата и слагате в изключената вече фурна да поизсъхне . 
Нарязвате на квадрати, ромбове или пък ,както ви харесва:)! 
Невероятно сладко ,забравено изкушение:)! 
И тъй като при нас няма сняг , а при вас да :) за което завиждам благородно ще сложа и една снимка от нашето море от сутринта :)! 
Чаооооо и хубава и спорна нова седмица::) !!!



8 коментара:

  1. Здравей , Ивана!
    Едва вчера открих твоето местенце и нямам търпение да поровя по- задълбочено из страниците.От прима виста се впечатлих от доста неща.Поздравявам те!
    А Мони и мен подсети за агнесите и сега си имаме огромна доза, за да няма сърдити.
    Хубава вечер и успешна нова седмица!
    Прегърни морето от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Чао Вили :)и добре дошла :)! Благодаря !Надявам се да ти хареса , сготвиш и споделиш някоя моя рецепта !
    Хубава и лека седмица !
    Прегръдката за морето ще предам утре сутрин :))!!!
    Чаоооо!

    ОтговорИзтриване
  3. Ийв, знаех си, че ще пуснеш нещо и за моята душичка!
    Взимам едно ликьорче и се настанявам на масичката с хубава покривчица и чакам да се събере компанията!
    Целувам те аморе за хубавата рецепта♥

    ОтговорИзтриване
  4. Тези агнеси, може и да са поизтупани от прахта, но затова пък са неостаряващи:) Наскоро ме черпиха, а бях забравила приятният им вкус:)
    Твоите са прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, заповядай аморе на масичката :)имам и домашен ликьор от ягоди в ром :)...Мъхче, и ти добре дошла :)....какъв купон ще спретнемммм...:))! Аз да помечтая за купона ,а на вас лека нова седмица )*!

    ОтговорИзтриване
  6. Много красиво си ги поднесла тези изкусителни Агнеси! Въртите ги оттук оттам, а аз още се ослушвам:). С удоволствие ще се присъединя към почерпката! Прегръщам те и хубава нова седмица ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  7. Дръпвам си една агнеска за следобедното кафенце,Ивана,чуднички са!
    И при нас няма сняг,но вие поне си имате слънчице!

    Много хубава нова седмица пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  8. Иванаааа,не съм правила,не съм и опитвала тези разкошни агнеси,което отчитам за голяма загуба
    в най-скоро време ще си угодя и ще ги пробвам мила
    благодаря за рецептата и ти желая приятни сънища

    ОтговорИзтриване