5.01.2012 г.

Картофи с риба тон


Празниците минаха и заминаха ,то бе ядене ,то бе пиене ,то бе гузна съвест за качените килограми :) ...бих отбой и минах твърдо на диета ! Ама пък и без готвене не става :) аз на диета ама Роби няма проблем с килограмите :) !  Та ето и снощната му вечеря :
2- 3 картофа се измиват много добре , огъват се в алуминиево фолио и се пекат в предварително загрята на 200 гр. фурна около 40 мин. В купа изсипвате една консерва (180 гр. )риба тон , прибавяте ситно скълцана глава лук, филия бял хляб предварително накисната за 5-6 мин. в прясно мляко , сол , чер пипер .Изчаквате картофите да се охладят ,отрязвате по дължина малко капаче, издълбавате с лъжичка ! Издълбаната смес намачквате и прибавяте към рибата . Разбърквате всичко много добре ,ръсвате малко пресен магданоз и пълните картофите. Поливате с малко олио ,слагате капачето ...и на него няколко капки олио и нареждате в тавичка в която сте сложили едро нарязана глава лук и чаша зеленчуков бульон.
Печете отново 30 мин. на 200 гр. Сервирате картофките горещи. Добър апетит :)!!!


  А така изглеждаше морето при сутрешната ми разходка :)!



6 коментара:

  1. Никога като, че ли не съм съчетавала картофи с риба тон. Изглежда доста добре! А ти си ги сервирала толкова апетитно... Което ми напомня, че е време за вечеря и бързо трябва да измисля нещо:). Твоето ястие определено ще бъде пробвано! Благодаря за снимката с морето! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни картофки, а щом са с рибка, аз съм ЗА!:)

    ОтговорИзтриване
  3. ВАНЧЕ,и аз съм качила 3кг и сега ще трябва да си ги смъкна но вие с тези вкусни неща ме изкушавате.
    Такива картовки много харесвам ,а твоите са божествени.
    Прегръдки мила моя и повече разходки покрай морето да праиш ..и за мен:)

    ОтговорИзтриване
  4. Ето една лека и вкусна вечеря-браво ,Ванюшка,как си се сетила само...и аз с моите месени неща качих 2-3 кг,но пусти апетит...
    Хубав ден мила...

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ,че харесахте картофките момичета :)..да ви е сладко ,ако решите да ги приготвите !
    Хубав ден и прегръдки от мен !:*

    ОтговорИзтриване
  6. Ване, толкова сладко изглеждат твоите картофки.... По начина , по който си ги сервирала -....веднага направих асоциация, че това са 3 корабчета, които плуват волно по тихите океански води- в сосчето, а....лукчетата са....пухкави бели вълнички, които нашепват за морския бриз...
    Намирам идеята ти за прекрасна!
    Желая ти една много успешна и щастлива година и те прегръщам силно!

    ОтговорИзтриване