25.01.2012 г.

Пилешки дробчета на скара


Поводът да се появи тази публикация са ''Венецианските дробчета''на Мони :)!
Веднага щом ги видях вчера хукнах към магазина ,купих една опаковка пресни ,пресни :)...ама по пътя обратно ми хвръкна целия ентусиазъм ....нали съм на диета :(...та помислих малко как да примиря гузната си съвест с дробчетата и рецептата на Мони и реших да ги пекна на скара .....казват ,че тъй било уж по диетично ...:))
За това как ми се усладиха няма да казвам , че то май повече от година не съм хапвала дробчета :))).....пък и чашка бяло винце дръпнах с тях :)!



И тъй ето и как ги приготвих ....ама да питаш мен хич не бяха диетични :))....
Измийте и подсушете с кухненска салфетка дробчетата. Загрейте грил -тигана достатъчно силно и метнете дробченцата :).....
Когато ги свалите от огъня ги посолете , поръсете с чер пипер и капка -две зехтин ......и 
да ви е сладко :)! Преди да опека дробчетата пекнах няколко резена лук и после по същата процедура :)....сол и малко зехтин докато е още топъл ....така лука става хем мекичък , хем хрупкав :)!



А морето днес въпреки слънцето беше много,много сърдито .....ама негова си работа :))! 
Чаоооооо и хубав следобед :*!!!








15 коментара:

  1. Здравей Ив! Ама си бързанка!:-))) Диетични или не, сигурна съм, че са били изключително вкусни.:-)) Точно така изглежда това, което виждам на снимките.:-))
    Благодаря за снимките, обожавам морето и го обичам и така, дори и малко сърдито.:-))
    В последната снимка ми останаха очите, невероятна е!!!
    Прегръдки и хубава и спокойна сряда!

    ОтговорИзтриване
  2. Мони така ме изкуси и мен с тези дробчета, ама хайде:). Ив, твоите са перфектни, не бих отказала. А как сладко сладко говориш, чак да ми потекат... А моренцето и сърдито ми харесва, аз съм му фенка, добре, че си го имаш сърдито, щастливо...все си е моренце:).

    ОтговорИзтриване
  3. :)Мони , тя лакомията ми ме подгони към магазина ,мила :)))! Радвам се ,че ти харесват снимките , ама колко беше студеноооо докато ги правех :))!
    Хубава вечер и силна прегръдка от мен !

    ОтговорИзтриване
  4. ИВАНА, БЕ ТИ С ТЕЗИ ВКУСОТИИ , НЯМАШ СПИРАНЕ БЕЕЕ :)))
    Мале колко хубаво изглеждат печени, никога не съм правила, а обичам много дробчета.
    Да на прегръщаш една палма от мен, обожавам тези прекрасни растения.
    Прегръщам те силно миличка!

    ОтговорИзтриване
  5. Ивана,ама много апетитни тез дробчета, и лукчето ммммм фантазия. Чудесно си ги спретнала, ама сега и аз ще трябва да притичвам до магазина. Голяма си подстрекателка да знаеш :)))
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Хи хи ...аз подстрекателка ?....няма такова нещо :)))....ама пекнете и хапнете и да ви е сладко така както беше на мен :)!
    Благодаря Канди,Зиче, Ели ,че ме посетихте :*!
    Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  7. Обожавам дробчета всякакви! Прекрасни са станали, диетите - друг път:)

    ОтговорИзтриване
  8. Ийв, страхотни снимки!
    Прегръшам те и те целувам*)

    ОтговорИзтриване
  9. Ето това бих хапнала сега,на момента-нищо че е време за съм.Много ми харесаха,и то на скара-не се бях и сетила .Благодаря за подсещането ,Ванюшка-при нас сняг,при вас разходка край морето...
    Поздрави и мила прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  10. То няма как да не му се дояде на човек.Изглеждат много апетитни.

    ОтговорИзтриване
  11. Ив,ястието е чудесно,а снимките на морето с това слънце и палми са ми толкова любими,когато вляза при теб,благодаря!

    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Тези дробчета вече втори ден ги гледам :) Не знаех че стават и на скара. Яд ме е че използвах наличните :) не можа ли по рано да пуснеш рецептата :))) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря момичета :))за милите коментари ! Май ми стана страст да очаквам всяко ваше появяване :)))!
    Голяяяяяма прегръдка :* !

    ОтговорИзтриване
  14. Иве, какво като не са диетични.Нали са вкусни, това е важното. Не ми е идвало на ум да ги изпека на скарата. Все на тиган, с лучец... Пият вино и още как, чак лигите ти да текат. А морето нека си е сърдито.И тук е бурно и мрачно, но на топло с твърдо мезе и чаша вино, може да си бушува колкото иска.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  15. Пилешките дробчета са идеални за протеиновата диета. Много са диетични и полезни. Тъкмо търсех лесна и вкусна рецепта. Ще я изпробвам.

    ОтговорИзтриване