25.01.2012 г.

Пилешки дробчета на скара


Поводът да се появи тази публикация са ''Венецианските дробчета''на Мони!
Веднага щом ги видях вчера хукнах към магазина ,купих една опаковка пресни ,пресни, ама по пътя обратно ми хвръкна целия ентусиазъм,нали съм на диета, та помислих малко как да примиря гузната си съвест с дробчетата и рецептата на Мони и реших да ги пекна на скара, казват ,че тъй било уж по диетично!
За това как ми се усладиха няма да казвам , че то май повече от година не съм хапвала дробчета, пък и чашка бяло винце дръпнах с тях!


И тъй ето и как ги приготвих, ама да питаш мен хич не бяха диетични!
Измийте и подсушете с кухненска салфетка дробчетата. Загрейте грил -тигана достатъчно силно и метнете дробченцата!
Когато ги свалите от огъня ги посолете , поръсете с чер пипер и капка -две зехтин и 
да ви е сладко! Преди да опека дробчетата пекнах няколко резена лук и после по същата процедура сол и малко зехтин докато е още топъл така лука става хем мекичък , хем хрупкав!


А морето днес въпреки слънцето беше много,много сърдито, ама негова си работа! 
Чаоооооо и хубав следобед !







15 коментара:

  1. Здравей Ив! Ама си бързанка!:-))) Диетични или не, сигурна съм, че са били изключително вкусни.:-)) Точно така изглежда това, което виждам на снимките.:-))
    Благодаря за снимките, обожавам морето и го обичам и така, дори и малко сърдито.:-))
    В последната снимка ми останаха очите, невероятна е!!!
    Прегръдки и хубава и спокойна сряда!

    ОтговорИзтриване
  2. Мони така ме изкуси и мен с тези дробчета, ама хайде:). Ив, твоите са перфектни, не бих отказала. А как сладко сладко говориш, чак да ми потекат... А моренцето и сърдито ми харесва, аз съм му фенка, добре, че си го имаш сърдито, щастливо...все си е моренце:).

    ОтговорИзтриване
  3. :)Мони , тя лакомията ми ме подгони към магазина ,мила :)))! Радвам се ,че ти харесват снимките , ама колко беше студеноооо докато ги правех :))!
    Хубава вечер и силна прегръдка от мен !

    ОтговорИзтриване
  4. ИВАНА, БЕ ТИ С ТЕЗИ ВКУСОТИИ , НЯМАШ СПИРАНЕ БЕЕЕ :)))
    Мале колко хубаво изглеждат печени, никога не съм правила, а обичам много дробчета.
    Да на прегръщаш една палма от мен, обожавам тези прекрасни растения.
    Прегръщам те силно миличка!

    ОтговорИзтриване
  5. Ивана,ама много апетитни тез дробчета, и лукчето ммммм фантазия. Чудесно си ги спретнала, ама сега и аз ще трябва да притичвам до магазина. Голяма си подстрекателка да знаеш :)))
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Хи хи ...аз подстрекателка ?....няма такова нещо :)))....ама пекнете и хапнете и да ви е сладко така както беше на мен :)!
    Благодаря Канди,Зиче, Ели ,че ме посетихте :*!
    Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  7. Обожавам дробчета всякакви! Прекрасни са станали, диетите - друг път:)

    ОтговорИзтриване
  8. Ийв, страхотни снимки!
    Прегръшам те и те целувам*)

    ОтговорИзтриване
  9. Ето това бих хапнала сега,на момента-нищо че е време за съм.Много ми харесаха,и то на скара-не се бях и сетила .Благодаря за подсещането ,Ванюшка-при нас сняг,при вас разходка край морето...
    Поздрави и мила прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  10. То няма как да не му се дояде на човек.Изглеждат много апетитни.

    ОтговорИзтриване
  11. Ив,ястието е чудесно,а снимките на морето с това слънце и палми са ми толкова любими,когато вляза при теб,благодаря!

    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Тези дробчета вече втори ден ги гледам :) Не знаех че стават и на скара. Яд ме е че използвах наличните :) не можа ли по рано да пуснеш рецептата :))) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря момичета :))за милите коментари ! Май ми стана страст да очаквам всяко ваше появяване :)))!
    Голяяяяяма прегръдка :* !

    ОтговорИзтриване
  14. Иве, какво като не са диетични.Нали са вкусни, това е важното. Не ми е идвало на ум да ги изпека на скарата. Все на тиган, с лучец... Пият вино и още как, чак лигите ти да текат. А морето нека си е сърдито.И тук е бурно и мрачно, но на топло с твърдо мезе и чаша вино, може да си бушува колкото иска.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  15. Пилешките дробчета са идеални за протеиновата диета. Много са диетични и полезни. Тъкмо търсех лесна и вкусна рецепта. Ще я изпробвам.

    ОтговорИзтриване