31.01.2012 г.

Кастаньоли - карнавални сладки


Не се лъжете от вида им :),съвсем не са нашите бухтички  . Това са кастаньоли - италиански пържени карнавални сладки . Февруари е месец на карнавалите тук ...:))то като ,че ли другите месеци не са :)))....,но само през този месец се приготвят тези сладки и още някои други за които ще разкажа в друг пост стига да ги направя :). Тези обаче са едни от най- правените ,затова и в списанията има много рецепти за тях ... с ром , с крем , но тестото в общи линии е едно и също . Тези от снимката в списанието са с крем , като мислех и моите така :)..ама после се оказа ,че вътре няма място за крема :))....и си останаха обикновенни :), а крема отиде за едно руло :)))....


Продуктите които ви трябват са :
420 гр. брашно, 3 яйца , 100 гр. захар, 100 гр. краве масло , 100 гр. прясно мляко ,1 пак. бакпулвер, 2 пак. ванилия , кората на един лимон, олио за пържене .
Разтопете кравето масло и го оставете да се охлади ,но не и да се втвърди отово . В купа сипете брашното , добавете захарта , ванилията и бакпулвера . Размесете хубаво съставките , направете кладенче в средата на брашното и изсипете леко разбитите яйца, кравето масло и прясното мляко . Добавете настърганата лимонова кора и бъркайте докато сместа стане за месене . Ако ви се вижда малко брашното добавете , но на мене ми беше добре с посоченото количество. Омесете гладко тесто , става много ароматно :). 


В по дълбок съд за пържене налейте 300 мл. олио ( стават много хубави със свинска мас :), късайте малки топчета и пържете до порозовяване . Моите малко ги попрепържих , но и така свършиха . Поръсете с пудра захар примесена с една ванилия .
 С чаша топъл чай с лимон са идеално средство  в битката със студа отвън :)).....!!!
От мен чаоооооо и стойте на топло , че все ви мисля тези дни :)...! 






13 коментара:

  1. ПРосто нямат край вкусотиите!Ще ги направя.

    ОтговорИзтриване
  2. Тъкмо си помислих, че са бухтички, а то какво било! Наистина нямат нищо общо. Ив, защо не остави местенце и за крема:). Чудесни са, с крем, без крем,не отказвам! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни са! И аз така, мога и с крем, може и без него:)

    ОтговорИзтриване
  4. Тони, ще ти се усладят :)... Канди , ма то вътре нямаше място за крема :),аз по тази причина , а не че не ми харесваха с кремче:)...спазих точно рецептата , но не стават кухи . Яла съм и друг път и са все така плътни вътре . Както и да е - харесаха се :)!.. Благодаря Траяна :)!
    Хубава вечер ,момичета ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  5. Харесват ми и така-щом са и напудрени,значи са уникални.Толкова вкусно готвиш-всичко при теб е прекрасно.С някаква лекота го правиш-така го чувствам...
    Приятна вечер,мила-прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  6. изглеждат просто невероятно
    бухти или кастаньоли ....така или иначе ако котка не ми мине път още в събота ще ги пробвам
    благодаря ти мила за споделената рецепта
    заповядай при мен за няколко награди
    прегръдкииии

    ОтговорИзтриване
  7. Обожавам ги!
    Как искам да си ми наблизо Ийв!
    С удоволствие ще си гостуваме всеки ден!
    Взимам си от прекрасните сладки и чакам рулцето!
    Прегръщам те аморе и ти пожелавам един чудесен ден*)

    ОтговорИзтриване
  8. Живе , благодаря мила за доверието в мен :),
    Миме, тичам за наградите :)), благодаря и се надявам да се харесат на дечицата ти кастаньолите :)!
    Кате, аморе мио как си ми влязла в сърцето ако знаеш само:*....Хубава сряда, момичета и голяма прегръдка от мен :*!

    ОтговорИзтриване
  9. Като каза за карнавали и ме пренеси във Венеция. Бях там и се насладих на страхотната атмосфера. Пробвах някакви сладки ама знае ли човек как се казват с италианския съм на "Вие". Тези кастаньоли ще ги направя ама задължително!!!! Така ще се пренеса в италианската приказка отново :)))
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  10. Тук е истински карнавал с тези чудни сладки :)

    ОтговорИзтриване
  11. Хм., бях пропуснала тази публикация защото не си падам по дребни сладки, а то не било дребни сладки:), разбрах чак от следващата ти публикация!Харесах си тези за закуска, когато дойде внука, ще ги пробвам, че за дебели баби не са подходящи:)!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотни! Срашно много благодаря за рецептата! Никога не ги бях опитвала и се отнесох леко предубедено, но сега вече съм им фен. Правят се много лесно, а стават удивително вкусни.
    Отново благодаря!
    Ще потърся и рецепти за кремчетата или направо ще пробвам с крем ванилия или нещо подобно

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря Сибил :), а рецептата за крема може да прочетеш в поста ми за сметановото руло с лимонов крем :)!Весел уикенд :)!

    ОтговорИзтриване