20.01.2012 г.

Хлебчета от едро смляно типово брашно и награди :)


Не съм много по месенето ,едва миналото лято се научих да правя питки и хляб и все още не мога да кажа ,че знам и мога кой знае колко .Тази сутрин се запретнах да меся , щото казах на Роби ,че аз ще купя хляб като излизам ,пък после размислих ,че не ми се излизаше та така се появиха тези хлебчета . Брашното си го купих преди време от една хлебарница , в магазина не съм срещала такова едро смляно . Та тя рецептата най -обикновенна :)......
Размих около 10 гр. мая с 250 мл. хладка вода , прибавих 1 ч.л. сол , щипка захар и 2 с. л. зехтин . Замесих тесто ,оформих го на две дълги хлебчета и го оставих да втаса около час. 
Загрях фурната на 190 гр. и метнах вътре втасалите хлебчета ......ааа забравих ...преди да ги сложа във фурната ги мазнах отгоре с зехтин и за разкош:)) ги поръсих със сусам :)!



Заради признанието в очите на Роби ,май ще меся всеки ден :))........Да ви е сладко с маслинки и шарена сол :)!!!  
Много съм горда с получените от ''Кулинарен еликсир'' и ''Черпак с мерак'' надрадки :))...Благодаря ви Роси , Зиче :*!  Чудесни сте !




Трите условия за приемане на наградите са:
1 .Да напишете нещо за себе си !
2 .Да благодарите на този които ви ги дава и линкнете в блога му !
3. Да номинирате любими блогъри !


А сега де... много неща мислех ,че мога да напиша за себе си ,ама сега блокирах:(.......
и все пак отнякъде трябва да започна :)....и първото което ми идва на ум е че:
1 . Съм суетна ...за добро или зло не знам ,ама съм много суетна .... и искам да споделя (дано децата ми не прочетат :) една случка от когато бях на 13-14 год. ....Спомням си ,че майка ми ми купи нова блузка и обувки за които отдавна мечтаех... та сутринта се премених и нарочно и с риск да ми пишат закъснение за час влязох в клас с 10 мин. по късно , знаейки че така всички погледи ще се обърнат към мен и няма как да не забележат новите ми премени :))) ,в по късни времена пък синът ми ме питаше що слагам червило когато излизам да изхвърлям боклука :)))......сега пък Роби ми се хили насреща когато излизаме с мотора ,че съм недоволна от каската която ми разваля прическата :).....еххх ,суета ама нищо не мога да направя:)!!
2. Не ми беше лесно в живота ...останах сама с 3 малки деца ,когато бях само на 30 год. и ако трябва да извървя отново този път май няма да имам сили . Отгледах си дечицата които обичам безкрайно и се гордея ,че станаха добри и способни хора ! От това съм най-горда ! Да са ми живи и здрави !
3. Обичам книгите ! За мен най - добрия подарък ,който може да получа са те ! Вечер не заспивам ,без да прочета страница от любима книга . 
4. Не се сърдя лесно и винаги преди да кажа нещо по -остро премислям ....кажеш ли го ,връщане назад няма !
5. Не обиждам никога ! Старая се да се държа с всички така ,както бих искала да се държат с мен !
6. Обичам есента , жълтия цвят , розите , спокойствието !
7. Не съм пионер в живота , предпочитам вече откритото !
Е това е :)!
Наградата предавам на всеки който надникне тук и реши ,че си струва да опише себе си ! 
Чаооооооооооо с пожелание за хубава и уютна вечер :*!!!





7 коментара:

  1. Чао, Ивана!:) Хлебчето ти е изкусително, много изкусително, с тези маслинки и снимката е изскусителна:). Много се зарадвах да прочета споделеното от теб! Интересна личност си, прекрасна! Много ти се радвам! Ще приема наградата и от теб/ нали няма ограничения/, въпреки, че вече ми я предадоха, дано се стимулирам да споделя нещичко и аз:). Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  2. Ване, винаги ми е сладко да си похапна при теб! Много топло и уютно е! Хлебчетата ти са станали прекрасни!
    Много ми беше интересно и научих много неща за теб! Благодаря ти! Аз .... намирам , че е хубаво ,....човек да е суетен и да държи на външността си! Шапка ти свалям , че си отгледал 3 деца,....трябва да си много силна жена , за да успееш това! Аз също обичам книгите и....те са извор на вълшебства за мен! Само....в сезоните се разминаваме- ти обичаш есента, а....аз пролетта и лятото!!!
    Бъди винаги такава каквато си! Прегръщам те и ти желая незабравими почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. ИВАНА,сестро моя така ти се възхищавам на силите които си имала да отгледаш децата си сама.Свалям ти шапка за всеотдайноста ,не всеки го може.
    Сега вече повече те познавам и още повече докосна сърцето ми.
    Много силни прегръдки отмен!

    ОтговорИзтриване
  4. Ийв и хлебчето ти е хубаво и разказаното от теб ме заинтригува, но само дотолкова, че не знаех нищо за теб, но пък се потвърди мнението ми, че си страхотен човек и уникална жена!
    Прегръщам те мила моя, целувам те и ти благодаря, че ни допусна по близо до себе си!

    ОтговорИзтриване
  5. Ванюша,хлебчето заслужава одобрителен поглед и със сигурност е мноого по-вкусно от това на магазина!А и аромата,който се носи из къщи,докато се пече не е за подценяване,защото носи толкова много уют на дома!
    По първа точка много ме забавлава,да знаеш! :)
    За 2,3,4 и 5 мога само да ти поднеса моите адмирации и уважение!
    По 6 и 7 съм като теб...само жълтото да не е в дрехите ми,иначе ми носи много настроение!

    Благодаря,че се постара и ни сподели толква интересни неща за себе си!

    Сърдечен поздрав на теб и Роби!

    ОтговорИзтриване
  6. Ванюшка,трудно ти е било с три деца,но сега пък живота ти предлага удоволствието да го изживееш с Роби,защото ти го заслужаваш...Прекрасен човек си!
    Хлебчето с маслинките-само това да ям ,ми стига.Голяма вкусотия!
    Приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  7. Сърдечно ви благодаря ,момичета :*!
    Прегръдки !

    ОтговорИзтриване