22.01.2012 г.

Средиземноморско солено руло

Понякога взема ,че попадна на някоя рецепта   от която чак и аз съм доволна :)))....
Така е и с тази ,която открих в едно от 200 -та списания за готвене които имам :)! 
Обикновенно все нещо променям по рецептата ,но тази изпълних дословно . 
Резултата - пред вас :)! 
Не знам защо -средиземноморско ....може би защото в него има каперси, маслини и аншоа ........ както и да е ...стана мноооого вкусно :)....




Ето и рецептата :
Тесто - от ваша любима рецепта ( аз ползвах купено готово разточено)
аншоа маринована - 10 гр.
зелени маслини с чушка-30 гр.
моцарела - 1 бр.
домати -3-4 бр.
 зехтин, чесън, чер пипер, сол, риган
 1 жълтък
Попарете доматите за 2-3 мин. във вряла вода . Обелете ги ,почистете от семките и меката вътрешна част .Подсушете с кухненска салфетка , посолете и объркайте с малко (една идея:) счукан чесън. Нарежете моцарелата на дребни кубчета и подсушете и нея със салфетка . Нарежете аншоата на дребни парченца. Пригответе си и каперсите ,като ги подсушите . Всички продукти за плънката трябва да бъдат сухи!



 Разстелете листа тесто и поръсете първо с доматите , после с останалите продукти. 
Поръсете леко със сол , чер пипер и риган. Завийте на руло като подгънете добре краищата .
Разбийте един жълтък с няколко капки зехтин и намажете обилно отгоре . 
Печете на 190 гр. в предварително загрята фурна първите 10 мин. След това намалете фурната на 170 гр. и довършете печенето за още около 20 мин. 
               Добър апетит с тази наистина чудесна рецепта :)))!!!
                          Чаооооо и успешна нова седмица :* !!!



12 коментара:

  1. Наистина много сполучливо и вкусно! Супер!

    ОтговорИзтриване
  2. Ийв,ще си представя, че вместо анщоа, има пилешко месце и ще си хапна с удоволствие от красивото ти рулце!
    Прегръдки мила*)

    ОтговорИзтриване
  3. ИВАНА, с риба не съм яла руло и нямам представа какво е на вкус.Твоето е много примамливо и ако си набявя рибката ще го направя да опитам ,време е:)
    Прегръдки миличка!

    ОтговорИзтриване
  4. Ване, намирам рецептата за много интересна и екзотична! И аз не съм яла никога подобно руло, но....с желание бих опитала!Обичам и рибка, обичам и зелени маслинки!
    Желая ти една прекрасна седмица и те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
  5. Ванче,рецептата е бижу!Мнооого ми допада,ще се възползвам непременно още тази седмица!
    Тестото е с мая,нали?

    Хубава седмица ти пожелавам,мила!

    ОтговорИзтриване
  6. Супер рецепта,браво Ванче-поздравления!Така хубаво си го свила това рулце,че няма как да не ми хареса...
    Успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Аплодисменти! Точно си търсих рецепта за солено руло и насреща ми твоята прелест! Браво, Мила!!!Прегръщам те и ти желая хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. :))Знаех си аз ,че ще ви хареса рецептата и това ме радва ,момичета :)! Благодаря на всички ви !
    Роси, да ...рецептата е с мая ,всъщност това е тесто за пица ,така пишеше на опаковката :)!
    Хубава седмица и на вас :)! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна рецепта, Ивана,
    много ми допада съчетанието на вкус и аромат, визията като цяло и разрязаните рулца.
    Благодаря за тази чудесна идея,
    поздрави и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря ти ,Диана :)!
    Хубава нова седмица !

    ОтговорИзтриване
  11. Ммм, разрязано изглежда много апетитно:)
    Чудесно рулце и изкушаващи снимки:)

    ОтговорИзтриване
  12. Много апетитно предложение, Ване! Снимките са чудесни! Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване