26.01.2012 г.

Патладжанени рулца с кренвирш и сусам


 Отдавна датира любовта ми  към разни рула, рулца, руладини и всичко завъртяно.
Та така и с тази рецепта, лесна ,вкусна и много бърза ! За мен италианската кухня е една от най-бързите в света не че и тук няма ястия за които ти трябва повечко време , но списанията им бъкат от рецепти за ежедневието и то от вкусни по- вкусни, като тези патладжанени рулца.
Роби снощти уж каза ,че му били много пък си ги хапна всичките!
Ето и приготвянето им:
Нарежете един голям патладжан по дългата му част , осолете нарязаните филии и изчакайте 15-20 мин. да се отдели горчивата вода . После измийте парчетата и ги подсушете с кухненска салфетка. Запечете ги на грил-тиган по 2-3 мин. на страна.
Топли ги посолете леко и натъркайте със скилидка чесън. Завийте във всеки резен патладжан по един кренвирш. Забодете с клечка за зъби . 
Оваляйте рулцата в разбито яйце и след това в сусам . Пържете в силно сгорещено олио около 3-4 мин.! Бързо ,нали? Да ви е сладко!



 И сигурно не заради рулцата ,а заради някое друго ястие хи хи .... Роби си дойде преди няколко дни с този чудесен амарилис!
Чаоооооо и хубав снежен следобед :)!

10 коментара:

  1. Бързо и лесно но и прекрасно Ийв страхотия..
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване
  2. Ийв, и аз много си падам по рулцата, но тези ги срещам за пръв път и ти благодаря за идеята! Прекрасни са, Мила!

    ОтговорИзтриване
  3. Сепии, риби и разни други гадорийки...
    Ето това е истината Ийв!
    Превъзходни, вкусни, рулца, с любими продукти!
    Надявам се, че не те обиждам с коментара, опитах се да се пошегувам:)
    Целувам те аморе*)

    ОтговорИзтриване
  4. Привет и от мен!Много ме заинтригува с тази рецепта! Изглежда много бърза, лесна и със сигурност много вкусна:),защото за мен всичко, което съдържа патладжан е много вкусно, а има ли и сусам съвсем! Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  5. Eeee Кате аморе, айде сега гадорийки били морските дарове ,(така се изразяват и децата ми за тях :)...ама я кажи коя друга храна е наречена дарове?????....Съжелявам много ,мила че не ти харесват тези мои рецепти , ама ми остава утехата ,че имат и много почитатели :)! Нееее ,не ме обижда коментара ти, че то ако всички харесваха да хапват едно и също нещо мигар щеше да има толкова рецепти :))!
    Благодаря Кате , Зиче, Канди :).....привет и от мен dreamer :)!
    Хубав петък момичета и спокоен уикенд :)!
    Целувкиииииии :)!

    ОтговорИзтриване
  6. Изглеждат много добре,апетитни с тази сусамена коричка! Но, за съжаление на кремвиршите в България нямам никакво доверие, та ги избягвам!Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря за поредната вкусна идея! Много ни допадна :-))), а и тъкмо ми се намираха 2 патладжана и 1 кренвирш ( от поколението съм, което израстна с тях и си ги използвам, макар и рядко. Поне надеждата ми е, че тук поне са качествени).
    Поздрави
    Дафи :-)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дафи! И аз обичам кренвирши колкото и да тръбят, че са вредни 🙂 Радвам се, че блога ми ти дава идеи, да ви е сладко в къщи!🙂

      Изтриване
  8. А аз благодаря за рецептите! Доста идеи черпя от тук ;-)))

    Дафи

    ОтговорИзтриване