18.02.2014 г.

Кейк ''Ванилия''




След лимоновите сладкиши аромата на ванилия е другия предпочитан от мен. Кейкът който ви предлагам е с нежна и сочна консистенция и наситен ванилов аромат. Рецептата е от сп.''Vero cucina''. Най-обикновенна, но може да я използвате като база за да направите кайкове със сухи плодове или ядки. 



Продукти:
200 гр. брашно
200 гр. захар
200 гр. краве масло
4 яйца
1 бакпулвер
семенцата на 1 шушулка ванилия

Разбийте омекналото на стайна температура  краве масло със захарта на пухкав крем. Добавяйте едно по едно яйцата като след всяко разбивайте сместа добре с миксер. Смесете брашното с бакпулвера и семенцата ванилия. Добавяйте го на порции към кексовата смес. Хомогениирайте добре. Застелете продълговата форма за кейк с хартия за печене. 
Загрейте фурната на 170 гр. и иззпечете кейка за около 40-45 мин. Аз пека на долна решетка във фурна с вентилатор. За статична ще ви трябва повече време. Пробвайте за готовност с дървено шишче. Охладения кейк поръсете с пудра захар. Може да го поднесете с ванилов крем, рецептата за който прочетете тук.

                                                                                 От мен чаооо и хубав вторник:*!


17 коментара:

  1. Разкошен,с фина текстура е кейкът,Ваня!И какви жълтички ги правиш,прекрасни!Този уикенд и аз правих подобен,скоро ще споделя.Сигурна съм,че Роби много се е зарадвал на тази нова сладост!Прегръдка и хубав вторник,мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жълтички,Роси, че кокошчиците ми си вършат добре работата :)....сега съм ги пуснала из градината да пасат, а там червейчета, семенца, все си намират какво да клъвнат:)!
      Благодаря и голяма прегръдка за теб :*!

      Изтриване
  2. Ванче, нищо в повече не бих му добавила, прекрасен е! Като кадифе е отвътре... Браво! :)
    Поздрави сърдечни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Гери!
      Поздрав сърдечен и хубав следобед, мила!

      Изтриване
  3. И аз съм сигурна, че е се е харесал на Роби, те мъжете обичат по- класически вкусове....И аз правя един подобен на твоя, където рецептата я пише на пакета с брашно, значи само такъв обича моя мъж. Казвам му да сложа малко шоколад или какао, обаче той -НЕ!
    Да ама и малката не го яде, хи-хи....ако няма нищо друго интересно (шоколадово) в него :) :) :)
    Слънчев ден, макар, че там си имате мноооооого слънце!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Жани! Роберто би се зарадвал на малко шоколад и тук, ама този път го направих класически:)...и пак се хареса! А слънцето днес не знам къде се е запиляло ....няма го :(!
      Поздрави и хубав следобед на теб и малката сладурка:)!

      Изтриване
    2. Ще я нацелувам от теб! Ciao, a presto cara!

      Изтриване
  4. Това е перфектния кекс, леле само как се е изпекъл, вълшебница си ти! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  5. Ароматен, нежен и сочен! Направо приканва!
    Хубава вечер, Ив!

    ОтговорИзтриване
  6. Перфетто, страхотен е, ах, ще ми се парченце.....Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошен е, Ив! Така хубаво се е изпекъл. Рядко ми се получават така кексовете. Браво, комплименти!

    ОтговорИзтриване
  8. Павлинка,
    Тили,
    Иглика,
    Кате,
    благодаря ви, момичета!
    Хубава сряда! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Много нежен и несъмнено ароматен!

    ОтговорИзтриване
  10. Очите ми останаха в него, Ваня,
    изглежда вълшебно - цвят, контраст, структура, а за вкуса и аромата, мечтая...
    Благодаря за чудесната рецепта, сърдечни поздрави и успешен ден.

    ОтговорИзтриване
  11. Ив, отново изкушение! Обичам много кекс и ванилов аромат!
    Очаквам с нетърпение вкусотиите ти от уикенда!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  12. Moже ли да се направи в кексова форма , дали ще се получи добре :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Питате ме за кръгла кексова форма ли? Щото и тази продълговатата е такава :)...може разбира се, това си е класически кейк!

      Изтриване