20.06.2017 г.

Ябълков сладкиш с кисело мляко-Torta di mele con yogurt


Мек, почти диетичен, много ароматен от лимоновата кора това е днешния ми сладкиш! Кой е казал, че ябълките са само за зимата, много добре се вписват и в летните горещини! Опитайте и ще се уверите! Рецептата е адаптирана от тук!


Продукти:
100 гр. брашно
1 яйце
125 гр. кисело мляко
100 гр. кафява захар
1 ч.л. бакпулвер
30 гр. краве масло
настърганата кора на 1 лимон
3-4 ябълки


Разтопете кравето масло. Добавете захарта, киселото мляко и едно яйце. Разбъркайте сместа. В купа пресейте брашното с бакпулвера. Излейте течната смес при брашното, ароматизирайте с настърганата лимонова кора и хомогенизирайте добре продуктите. Застелете продълговата (28/18см) тавичка с хартия за печене. Изсипете сместа и подравнете.Обелете и нарежете на резени не много тънки ябълките. Подредете ги върху кексовата смес. Поръсете с кафява захар и изпечете сладкиша на 180 гр. в предварително загрята статична фурна за около 40 мин. 
Охладеният сладкиш поръсете с пудра захар! 
Да ви е сладко :)! Чаооооо! 


8 коментара:

  1. И аз съм от тези, дето казват, че ябълките са за зимата, но твоят сладкиш ме подмами дори в тази жега:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, че надникна, Веси! Аз ябълкови сладкиши ям през всички сезони за разлика от пресните ябълки, които ям с предписана рецепта :)!

      Изтриване
    2. Даа, и аз съм така с пресните ябълки и плодовете.

      Изтриване
  2. Моля, искам да разбера ползвате ли миксер или на ръка разбивате всичко /за тази рецепта/. Освен това фурната с или без вентилатор

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте!
      Ако прочетете рецептата по-внимателно ще видите, че сместа само се разбърква, а фурната е статична, т.е. без вентилатор!

      Изтриване
  3. Здравейте, Ивана!
    Аз от време на време ровя във вашия блог и харесвам какво споделяте. Сега реших и аз да споделя, че за втори пореден ден правя от този сладкиш. Вече ми е любим. Ще пробвам в най-скоро време и сладкиша с брашно от елда.
    Бъдете здрава!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте и благодаря за хубавия коментар! Радвам се, че Ви харесват рецептите ми! Тези с ябълки са любими и в къщи!❤️🙂 Здраве и честита пролет!

      Изтриване
  4. Благодаря, подобно и от мен!
    Надя

    ОтговорИзтриване