25.11.2011 г.

Шишчета от гамбери и бекон

 Малко странна комбинация от гамбери с бекон ,но видях рецептата е едно телевизионно предаване и ме заинтересува като как се комбинират гамбери и свинско :).... Тъй като обаче съм алергична към гамберите ( до преди година не бях така , и много ги обичам :) ,направих рецептата за Роби . Той пък каза ,че вкуса е малко странен ( не лош) и не била за италианци тази рецепта :))....Ето и как се приготвя:
В тенджерка с подсолена вода пускате за 3 мин. гамберите . Изваждате и подсушавате с кухненска салфетка. Нарязвате малки парченца от тънко нарязан бекон и поставяте в средата на всеки гамбер. Нанизвате на шишче и печете на грил тигана по 2 мин. от всяка страна. Поднасяте с гарнитура от черен боб подправен със зехтин ,лимон и червен лук. Да кажа и две думи за боба :).....не бях яла такъв боб ,изглежда като несварен въпреки ,че го киснах във вода 24 ч. ,после го варих още 3 ч. :).... Отвън си остана така целичък ,но вътре е много добре сварен и вкусен :)!
Аз пък похапнах пилешка чорбица обилно посипана с едро смлян лют пипер :) ! ....Е това е за днес :)....отивам да правя щрудел с ябълки ,че довечера сме на гости :) ...Хубав и топъл уикенд на всеки надникнал тук :) .....чаоооооооо.......



''Едно тяло-една душа''- страхотна песен :)....чуйте я:) !!!



5 коментара:

  1. Ванче,и шишчетата няма да откажа/аз пък проядох скариди отскоро/,но и чорбицата така подлютена си е върховна!

    Хубаво гости довечера!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ,Роси :)... ако знаеш колко съжалявам ,че не мога да ги ям :( ....обаче се утешавам с други :))....октоподи, сепии, калмари ,миди ,раци ...обожавам всички плуващи :)!
    А с Марко и Матилде винаги прекарваме чудесно ,надявам се и довечера да е така :) ! Чао и хубав уикенд :)!

    ОтговорИзтриване
  3. Ванче, много примамливо предложение и аз ще опитам защото ми е интересно като тебе какъв е вкуса:)))
    Поздрави и прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Интересно предложение, трябва да се опита:)

    ОтговорИзтриване
  5. Ийв,и аз ще хапна с теб супичка,че много я обичам!И с повечко лютичко ,ако може!
    Прегръщам те скъпа моя и отивам да спя,че съм тотално изтощена!
    Целувки:*)

    ОтговорИзтриване