22.11.2011 г.

Сладкиш ''Линц''


Продукти:
4 яйца
200 гр. захар
200 мл. прясно мляко
200 мл. олио
100 гр. смлени бадеми
300 гр. брашно
2 ч. л. какао
1 ч. л. канела
1 ч. л. смлян карамфил
1 бакпулвер
250 гр. мармалад от боровинки
Разбийте яйцата със захарта на пяна.Прибавете на тъка струйка млякото и олиото.Идва ред на брашното пресято с бакпулвера . Добавете и останалите продукти . Бъркайте сместа до пълно хомогенизиране . Изсипете в подмазана с кр. масло и поръсена с галета тавичка (26 см.)Печете в предварително загрята на 160 гр. фурна.Оставте сладкиша да се охлади напълно. 
Разрежете на 3 блата и всеки от тях намажете щедро с мармалада . Най-горния украсете с дребни бишкотки поръсени с пудра захар. ....:) Да ви е сладко с кафето ...:) допълва се идеално :) !!!



   
Ей ни и наша милост :)... снимка от септемврийската ни ваканция в България:)....Троянски манастир 


Джулиола Чинкуети -''Нямам години за да те обичам''.....страхотна песен ,която помня от детството си :))!!!

7 коментара:

  1. Иве,винаги с голямо удоволствие идвам при теб-интересни рецепти,красиви снимки и приятна музика.Тортичката е чудна-взимам си праченце,че не ми се пие едно голо кафе.
    Големи сладури сте с Роби-сигурна съм че му е харесало в България...
    Слъчев и приятен ден ти пожелавам-поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ,Живе ...драго ми е ,че ме посещаваш :)...на Роби наистина мн. му хареса в България , на мене също:)))))... нали децата са там :) !Цялата година живея с очакването да се прибера макар и за кратко :)! Чао мила и хубав следобед ! И една голяма прегръдка разбира се :) !

    ОтговорИзтриване
  3. Ийв,много вкусно звучи и изглежда тази тортичка!
    Така ми се прияде,че ставам да тършувам за нещо сладичко!
    Радвам се винаги,като видя щастливи хора като вас!
    Прегръщам ви и ви казвам наздраве!
    А песента е уникална!
    Целувам виииииииииииииииииииииииииииииииии:)

    ОтговорИзтриване
  4. Какъв ти сладкиш, цяла торта! Очите ми останаха:)

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря Кате , Traiana.....:)) абе то вярно ,че излезе цяла торта ...ама да спазя заглавието :)))!Пък така Роби има сладко за цяла седмица:))) !

    ОтговорИзтриване
  6. тортата ви изглежда ужасно вкусна, чак ми се дояде и ми се до иска да се присегна и да си взема от монитора хахаха много благодаря за рецептата, може би днес по късно ще се опитам да я направя стига да намеря такова сладко.Много обичам бадеми и в комбинация с боровинки сигурно е приказно.Може би ще имам трудност при нарязването на блатовете, но каквото стане такова нали така :)

    ОтговорИзтриване
  7. Тази песен не я бях слушала, но има доста позната мелодия, много е приятна и вече се замечтах как плавам на някой кораб по морето и тази музика свири,много е приказна,благодаря че я споделихте с нас,изненадахте ми доста приятно и тази торта се надявам да се получи и при мен понеже изглежда фантастично!Тази година мисля да сложа доста сладка и от сини сливи понеже с тях се получават идеалните палачинки.

    ОтговорИзтриване