11.05.2013 г.

Много ли са 54 ...?


Зависи кога питате ....ако ме бяхте  попитали преди 30 год. щях да кажа ''ауууу много са разбира се '' , ако ме питате сега ще отговоря '' е как много ,никак даже ''  :) ! Старата истина ,че си на толкова години на колкото се чувстваш на 54 важи повече отколкото на 24 ! Не видях кога препуснаха годините - радостни , тъжни , бурни , спокойни ! Всякакви бяха и нищо не ми спестиха !
Радостни ,заради щастието да имам три прекрасни деца ,които обичам безкрайно ! 
Тъжни ,защото наистина е тъжно на 30 да останеш вдовица :( ! 
Бурни - е, чак бурни не са били ,аз съм кротка по природа  :)  ! 
Спокойни  - открих спокойствието в съжителство с прекрасен човек ! 
Най-голямото ми желание  е да сме  здрави  -  аз , децата ,Роби , близките ми !



 

За днешния си празник избрах да ви почерпя с шарлота със сладолед ! Колкото красива изглежда ,толкова ядове брах докато я снимам , ама не и се дадох :) ! И я слагах във фризера да мръзне и я вадих за снимки и пак и пак ........ докато накрая кандисах и на снимки и на разтопен сладолед и на ягоди и череши ! Добре ,че поне слънцето се беше запиляло нанякъде ,че не я направи на супа  , иначе щях да раздрънкам миксера безпланово  за една торта с много шоколад и сметана  ! Ама не е късно , нали ми останаха от готовите блатове :).... 
Шарлотата е много лесна , само купувате продуктите ,сглобявате и дет се вика ''пей сърце '' ....стига да не правите снимки , де .....щото тагава няма да ви е до пеене :) ! 


Продукти : 
1 готов пандишпанов блат 
200 гр. ягодов сладолед 
200 гр. сладолед ванилия 
200 гр. сладолед шам фъстък 
1 кутийка шоколадови пурички 
ягоди , череши или други плодове по ваш избор 


Нужна ви е откопчаваща форма за торта ( 20 см.) . Изрязвате блата с размера на дъното на формата като отпускате място и за пуричките . 
Слагате го на дъното и покрай стените на тавичката нареждте пуричките . 
Изсипвате първия сладолед , подравнявате и така с другите  до върха :) ! А там нахвърляте небрежно плодовете в изящен безпорядък   и  да ви е сладко :) ! Ако ли пък сладоледа се е разтопил много приберете шарлотата да поизмръзне във физера и украсете с плодовете непосредствено преди сервирането .




            И да знаете ...щастието не е постояно състояние , а постояна битка да го задържиш ! 
         Борете се , струва си ! Чаоооо с пожелание за хубава събота и неделя ! С прегръдка :* !


48 коментара:

  1. Ивче, годините никога не са много!
    Честит Рожден Ден!
    Да си жива и здрава, и щастлива с любимите
    ти хора!
    Тортата е прекрасна!
    Прегръдка и много хубаво настроение!

    ОтговорИзтриване
  2. Oooo ... Ив , колко си земна и истинска! Един прекрасен човек!
    Последните две изречения ... все едно съм ги казала аз :)
    Не приемаш за даденост нещата ,които са най-близко до сърцето ти...Бориш се за тях,за да има живота смисъл.
    Това и ти пожелавам да бъде твоя цел, плюс ... да си здрава, и ти и тези които обичаш и те даряват с любов !
    И щастие ... толкова, колкото трябва на всяко човешко същество по земния му път !

    А тортата... ах тортата, каква борба е било и за нея :)))за да ни я покажеш в цялата и прелест :)
    Едно ледено вълшебство , красиво и много вкусно , и с тези "небрежно нахвърляни плодове в изящен безпорядък" :)
    Прекрасни снимки, нежни и изчистени ... поздравления !

    Честит Рожден Ден мила Ив и НАЗДРАВЕ !
    Прегтъщам те и те целувам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Дани за милите думи и сърдечни пожелания :* ! То наистина си беше борба и игра на котка и мишка с това прибиране и изваждане :) !
      Голяма прегръдка от мен и хубава събота и неделя , мила :* !

      Изтриване
  3. Ванчее, честит рожден ден! От сърце ти желая много здраве, всичко най-добро - за теб и семейството. Бъди все така всеотдайна, грижовна, любяща и прекрасна жена.
    Тортата е чудесна, ама наистина... И не знам дали е умишлено, ама в нея се крие българското знаме. =)
    Весел празник ти пожелавам и да ви е сладко с тази красота, която си приготвила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Благодаря ,Гери от сърце ! Върнах се на снимката да видя къде е знамето :), не , не е умишлено , случайно се е получило , но ти благодаря ,че ми отвори очите :)) !
      Прегръдка с пожелание за хубав уикенд !

      Изтриване
  4. Честит Рожден Ден, Ивана! Бъди все така щастлива и пълноценна! Чудесна торта, чудесни снимки...!
    Поздрави, Мишел!

    ОтговорИзтриване
  5. Мила Иве, да си жива и здрава! Нека щастието, топлината и любовта на близките са винаги твои спътници! Тортата е чудесна! И аз като Гери съзрях цветовете на българското знаме, сега разбирам, че не е умишлено, но няма нищо случайно! Прегръдки и вълшебен празник! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани , благодаря от сърце за хубавите пожелания !
      Прегръдка с пожелание за хубава съботна вечер , мила !

      Изтриване
  6. Мила, Ив! Така ме развълнува с тази публикация! Изчетох всичко и цялата публикация сияе от този твой емоционален заряд! Честит рожден ден! Пожелавам ти от сърце да си щастлива, влюбена, обичаща и обичана - всичко това дава криле!!! Пожелавам ти здраве и много успехи! Прелестна торта, разреза много ми харесва! Сега и аз погледнах за трибагреника, че не е планиран, дори не си разбрала как се е получил, но годинките са свързани и с тези цветове, може би затова!:)Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате , и твоите пожелания ме развълнуваха ! Благодаря ти , мила !
      Целувки !

      Изтриване
  7. Много за душманите,Ив:))))Пожелавам още и още....поне още толкова!И не само като количество,но ти пожелавам да са здрави,щастливи и ползотворни години!Целувки:)!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дай Боже ,Миленче :) ! Ще се радваме на всяко още и още :) ! Благодаря ти , миличка !
      Голяма прегръдка от мен !

      Изтриване
  8. Ивче, Честит Рожден Ден, мила! Прегръщам те силно и ти пожелавам здраве и щастие! Носи младостта в сърцето си (както до сега) и годините няма да имат значение! Обичай, живей и мечтай като на 24! Хубав празник, мило виртуално приятелче! Наздраве!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи , от сърце ти благодаря за пожеланията !
      Наздраве и хубава съботна вечер и за теб :*!

      Изтриване
  9. Ивче, Честит Рожден Ден! Пожелавам ти твоето желание- да сте здрави ти и твоето семейство. Много ми беше приятно да изчета публикацията ти, а тортичката е невероятна. Наздраве!

    ОтговорИзтриване
  10. Честит Рожден Ден, Ванюшке! Много здраве, щастие и прекрасни мигове ти желая! Бъди все така свежа, вдъхновена, обичана и обичаща! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Ради !
      Хубава съботна вечер , мила ! Прегръдка !

      Изтриване
  11. Ваня,честит рожден ден,мила!
    Бъди все така слънчев и сърцат човек,все така любяща съпруга и майка и толкова вдъхновен кулинар!
    Тортата ти е невероятно идейна,разхлаждаща и разкошно декорирана,а в мъките по снимките не си сама....но когато е за повод все нещо ще скапе сюжета :) .
    Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сърдечни благодарности за хубавите пожелания ,Роси !
      Права си за сюжета , но признай ...винаги излизаме от положението победители , нали :))?!
      Прегръдки ,мила и хубава съботна вечер !

      Изтриване
  12. Ти си ЧУДЕСНА!!
    А тортата - фантастична!
    54? - Не знам..
    54 е може би ... Време за още любов!
    Наистина - твоят дух.. всичко.. - Прекрасно!
    Бъдете живи и здрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Честит Рожден Ден, Ивана! С пожелание за много здраве!

    ОтговорИзтриване
  14. Честит Рожден Ден! Бъди все така чаровна, лъчезарна и прекрасна! Тортата е страхотна!

    ОтговорИзтриване
  15. Честит рожден ден, Ванче! Много здраве за теб и твоите близки ти жела от сърце!
    И аз съм снимала десерт със сладолед и е много трудно, но всяка снимка е различна :)
    Тортата е превъзходна!
    Двете сме на една дата и аз имам рожден ден! Наздраве :) за нас

    ОтговорИзтриване
  16. Ех, Ваня, за малко да те пропусна,но такава красива шарлота не може да се отмине! Честит рожден ден!Бъди жива и здрава, за да се радваш на внуци и правнуци.И не са много 54, пожелавам ти от сърце още толкова, пък да видим тогава каква ще е тортата...
    Чудесна, чудесна сладоледена шарлота с прекрасно италианско джелато!Целувки!

    ОтговорИзтриване
  17. Ванче, честит рожден ден, нищо че със закъснение те поздравявам! Много ме развълнува с публикацията си,пожелавам ти здраве, светлина по пътя, много внуци и правнуци за които да стягаш прекрасни трапези и ги събираш около тях! А тортата си е превъзходна-вкусна и цветна, направена с обич и вдъхновение! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  18. Ивана, жива и здрава да си още толкова.....пък тогава ще говорим пак по този екзистенциален въпрос, много ли са или малко годинките!
    Прегръдка
    Мария

    ОтговорИзтриване
  19. Мила Ванче, честит рожден ден! Желая ти цялото щастие на света! Много ме разчувства с публикацията си! И не, не са много 54, нито 64, нито 74... Така че винаги с гордост заявявай възрастта си, защото тя е признак на силата, с която си изживяла живота си! Тортата е прекрасна, може и за Трети март да мине :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  20. Честит Рожден Ден и от мен! Желая ти това, което ти си пожелаваш - здраве и щастие с любимите ти хора! Много хубави думи, наистина времето лети неусетно...Тортата е чудесна,поздравления!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  21. Честит рожден ден, Ивана. Много ми хареса тортата и още повече думите ти. В навечерието на половинвековния си юбилей знам, че годините никога не са много, ако си здрав, имаш кого да чакаш и кого да обичаш и намираш радост в ежедневието. Затова ти пожелавам винаги да имаш помного от тези неща.

    ОтговорИзтриване
  22. Честит рожден ден, мила Ив! Пожелавам ти много здраве, усмивки и безброй красиви мигове с обичаните от тебе хора. Бъди все така обичана и обичаща!
    Тортата е невероятно вкусна и красива!
    Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  23. Мила приятелко, ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!! От цялото си сърце ти желая много, много здраве, да те обграждат безкрайна любов и щастие! Бъди винаги с дух на младеж и се радвай на живота (независимо от всичко), а колкото до годините никога не са много щом си с любимите хора и им посвещаваш сърцето си !
    Прекрасна тортичка си измайсторила - достойна за повода! Горещи прегръдки и хиляди целувки миличка!!!

    ОтговорИзтриване
  24. Благодаря ви ,мили момичета ! С хубавите си пожелания направихте деня ми красив и цветен :) !
    Желая ви слънчева и спорна нова седмица ! С прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  25. Честит да бъде празникът ти, Ивана,
    развълнува ме, с твоята публикация...
    Прекрасна торта за прекрасен повод,
    с най-сърдечни пожелания -
    бъди здрава и силна, успяваща и усмихната,
    радостна и много щастлива сред близки и приятели!, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Диана ! С толкова хубави пожелания развълнува и мен !

      Изтриване
  26. Иве,честит рожден ден и от мен със закъснение!От сърце ти желая много здраве за теб и близките ти хора!Повече усмивки и хубави моменти!Вземай от живота с пълни шепи и бъди все така позитивна!

    ОтговорИзтриване
  27. Жива и здрава бъди! Всичко, което си пожелаеш, Ивана!

    Тортата изглежда страхотно.
    Маковете са чудесно допълнение. Още много макови свещи да пламнат и да изгорят в полетата на добруването и щастието ви.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марта , сърдечни благодарности за красивите думи !
      С поздрав !

      Изтриване
  28. Честит рожден ден, Ивана! Не са много 54, идеално са.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)Благодаря ,Вероника ! Сега и аз така казвам - идеални са:) !

      Изтриване
  29. Ив,Честит рожден ден!
    Ти си една невероятна жена! Нека моите пожелания са за всичко, онова, което искаш и мечтаеш!
    54- не маго да кажа колко са- много ли малко ли. Според мен малко. За мен е важно на колко се чувсства човек. И това наистина личи. Духът е този, който ни движи.Виждала съм старци на 25 и младежи на 75...така, че...
    Бъди все така слънчева, усмихната и обичаща живота!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  30. Вчера от заплесване, пропуснах да се изкажа за тортата ти! Любима снимка ми е точно тази- с разтечения горен слой сладолед, бавно стелещ се надолу! А как те разбирам, с тези температури и снимането на сладолед, как добре те разбирам... Много ми харесва тортата ти и черешките отгоре са ми от любимия сорт. Тук в България, ще трябва да поизчакам малко за тях обаче...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Бети :) ! Много мили думи стоплящи сърцето ми :* !
      Прегръдка !

      Изтриване
  31. Хаха, забравна публикация :)
    Аз нали така... на патерици, но по-добре късно са казали хората, отколкото никога, та...
    Да си жива, здрава, щастлива, да си обичана, да си късметлийка и да имаш много хубави емоции в живота! Още толкова години да живееш поне на колкото си сега и всичко най-хубаво ти пожелавам.

    ОтговорИзтриване
  32. Ей наборче, поради пътуването ми до Португалия помтоваг време съм пропуснала да те поздравя за Рождения тии ден! Дансинздрава, силна, все така влюбена, усмихната и щастлива!

    ОтговорИзтриване