3.05.2013 г.

Brutti ,ma buoni или грозни ,но вкусни


А аз ви казвам и много ,много вкусни ! Когато Кати пристигна на празника който организирахме за 1 май в нашата градина с голям плик от тези сладки всички си помислихме , че са купени ! Не знам защо решихме ,че не може да са направени в къщи и бяхме изненадани от отговора и , че ги е направила тя ! Може би защото е много младичка та изразихме недоверие ,че са направени от нея ! Грешка ,голяма при това ! Тя с усмивка раздаде рецептата на всички и ни пожела приятно приготвяне :) ! 



Знам ,че някои им казват забравени сладки , но не вярвам, ако си опитал от тях да забравиш този вкус !

Продукти:
250 гр. захар 
4 белтъка
250 гр. бадеми 
1 ванилия 


Запечете бадемите на сух тиган . Смелете ги на едро . Разбийте белтъците със захарта на твърд сняг . Към тях добавете смлените бадеми и ванилията . Хомогенизирайте сместа добре и я изсипете в тенджерка . Сложете я на бавен огън и бъркайте с дървена лъжица около 20 мин. докато сместа леко покафенее. Тя леко залепва за дъното ,но това да не ви притеснява. 
Застелете дъното на голяма тава с хартия за печене и с малка лъжичка изсипвайте на купчинки от сместа . 
Изпечете сладките на 150 гр. за 30 мин. Оставете ги да изстинат във фурната . 
                                      Страхотни са ! Благодаря , Кати за великолепната рецепта ! 
                                                                         От мен чаооооо ! 


17 коментара:

  1. Чудесни са, Ивче!
    Казвам им "скалички" :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Дани ,а ако знаех щях да ги напиша скалички , по ми харесва :)!
      Хубави празници ! Прегръдка и от мен !

      Изтриване
  2. Brutti, но си им докарала много красиви снимки :) За buoni ти вярвам, че е много, много. Страхотна рецепта, Ив, Кати - благодаря! Често срещам тези забравени сладки в интернет, но още не съм ги правила. Записвам :)
    Много весел и усмихнат Великден, Ивче! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Снежи !Наистина страхотна :) !
      Хубави великденски празници ! Голяма прегръдка !

      Изтриване
  3. Няма грозна сладка, а пък щом е и вкусна ...!
    Усмихнати празници, Ив!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вярно е ,Тили ,че няма ,но не можах да измисля друга дума на brutti и я преведох както си е . А сладките даже са си много симпатични, освен вкусни :)!
      Хубав Великден и на теб !

      Изтриване
  4. Оооо да …скалички им викахме в нашият край на тези сладки … чудесни са Ив ! Не съм ги правила от младини :))))
    Сега от козуначените мъфинки ми останаха белтъци … тъкмо се чудех какво да ги правя:)
    Много слънчеви снимки !
    Весели празници Ив!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Охх , пак открих топлата вода :) ...всички ги знаят като скалички , а аз сега ги откривам :) ! Ама много са хубави ,Дани :) ! Благодаря ,мила !
      Хубави празници за теб и цялото семейство ! Прегръдки !

      Изтриване
  5. Както и да се наричат, чудни са. Нещо между целувки, ореховки и макарони - страхотия...
    Поздрави, Ванче, и светли празници!

    ОтговорИзтриване
  6. Браво на Катето и браво на теб! Тези рошковци са разкошни! Поздрави, Ив и Светли празници!

    ОтговорИзтриване
  7. Изглеждат страхотно, не се и съмнявам, че са вкусни:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери ,
      Кате ,
      Траянче , благодаря ви ,дами ! Весел празник !

      Изтриване
  8. Наистина изглеждат много вкусни =)
    Аз обаче имам един несвързан с темата въпрос - как се казва лилавото цветче, което се забелязва на снимките?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ! По моя край (аз съм от Гброво )ми казват зеленика :) !

      Изтриване
  9. Много вкусни са тези сладки, а някои казват, че най-вкусните сладки са по грозноватичките. За мен няма грозен сладкиш,...
    Ив, желая ти весел, слънчев и усмихнат Великден, ако празнувате пак!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Бети :) ! Мисля си дали да не сменя заглавието , че никак не ми звучи добре ?
      Светъл Великден !

      Изтриване
  10. страхотни са:) от известно време издирвам безглутенови рецепти, и днес попаднах на тази и не можах да и устоя :))) Станаха страхотни, цялото семейство ги хареса, само че на моите им трябваше по малко от 30 мин. печене и първите станаха малко по- кафяви, но не останаха и те :)))) Поздравче за идеята :)

    ОтговорИзтриване