9.06.2014 г.

Тиквички с моцарела на фурна


Рецептата видях в късния следобед тук и веднага реших вечерята :).....
Продукти:
2 средни по големина тиквички
1 моцарела 
1 яйце
3 с.л. прясно мляко
брашно
галета
сол
зехтин



Нарежете тиквичките по дължина на тънки ленти. Бланширайте ги за 3-4 мин. във  вряща подсолена вода. Извадете ги, изчакайте малко да се отцеди водата.  Върху всяка лента-тиквичка сложете по парче моцарела  и похлупете с двата края. Разбийте яйцето с прясното мляко. Посолете. Набрашнете всяко парче, потопете в разбитото яйце и оваляйте добре в галета. Наредете така приготвените тиквички в подмазана с олио тавичка, полейте  с  тънка струйка зехтин и изпечете на 200 гр. за около 15 мин. Сервирайте веднага.

Хрупкави и много вкусни .....да ви е сладко :)! Чаоооо! 



20 коментара:

  1. Лесно и вкусно мезенце...Лека вечер,Ив!

    ОтговорИзтриване
  2. О, представям си колко са вкусни, Ивче!
    Хубав вторник!

    ОтговорИзтриване
  3. Представям си как се разтича топлата моцарела... И с тиквички - чудо! :)
    Поздрави, Ванче!

    ОтговорИзтриване
  4. Лесно и много лятно ми звучи, Ив! Страхотни снимки!

    ОтговорИзтриване
  5. Ауу това ще да е нещо фантастично! Неустоими снимки, Ив! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Ах,Ваня,уникално вкусно предложение ни поднасяш отново!Такива експресни рецепти нали знаеш,че много харесвам,а и с любимата моцарела всичко ми допада.Благодаря за прекрасната идея,ще я опитаме със сигурност!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  7. Много, много вкусно и изкушаващо изглежда. Браво! Чак ми се преяде.

    ОтговорИзтриване
  8. Дани,
    Гери,
    Снежи,
    Кате,
    Роси,
    Габи,
    благодаря ви за милите коментари и отделено време! Тикветата наистина са много вкусни :).
    Желая ви хубав следобед, момичета!

    ОтговорИзтриване
  9. Ив, много ми допадна тази рецепта! Изглежда много вкусно на снимките ти!

    ОтговорИзтриване
  10. малее, чак днес ли видях тази рецепта. Ще си изям пръстите - веднага ще я направя, само да се прибера!

    ОтговорИзтриване
  11. Снощи ги направих! Прекрасни са. Дори и студени. Добре, че все пак успях да намеря подходяща моцарела. Иначе няма да станат така вкусни. И още - най много ме спечели печенето във фурна. Мразя да пържа!
    Благодаря за хубавата рецепта

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря и на теб, Галя за доверието към рецептата! Права си за моцарелата, не само в тази рецепта, но и в други смениш ли нещо от продуктите вкуса не се същия!
      Поздрави! Хубав следобед!

      Изтриване
  12. Снощи и ние се гощавахме с тази рецепта - изключително вкусни станаха! Просто разкошотия! Досега бях яла моцарела само в суров вариант и много ми хареса по този начин! И аз благодаря за прекрасната рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Зани! Да ви е сладко, а аз съм радостна, че рецептата ви е харесала:)!
      Хубав уикенд!

      Изтриване
  13. Много хубава рецепта, не мога да и устоя и утре ще ги направя. Имам само една питанка, колко тънки да са лентичките - някъде около 5мм, може би? Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Веселина! Да, около 4-5 мм.
      Поздрав и хубава вечер!

      Изтриване
    2. Направих ги вчера, наистина станаха много вкусни! Понеже имах козе сирене и пушен кашкавал, пробвах и с тях. Станаха, на мъжа ми му харесаха вариантите, но лично на мен, като човек, който не обича кашкавал и почти не яде, не ми допаднаха с кашкавала. Наистина най-добри станаха с моцарелата. Днес ще има продължение....... и нови експерименти :)

      Изтриване