28.03.2016 г.

Сладки балеринки


Не ми трябваше много  за да захапя носталгичния спомен за тези много вкусни и лесни сладки! Роберто ги изхрупа като семки!  Видях ги тук,  вижте ги  и при мен! Заслужиха си място в блога, а аз отдавна се чудех какво да сложа в тази закачлива чинийка с жабка:)! 



Продукти:
200 гр. меко краве масло
200 гр. сирене крема 
3 ч.ч. брашно 
2 ванилии
кристална захар 



Пресейте брашното и ванилиите. В купа сложете омекналото краве масло и сиренето. Изсипете брашното и замесете меко тесто. Огънете го в стреч фолио и приберете в хладилник за час. Охладеното тесто разделете на две. Оставете едната половина в хладилника, а другата разточете на тънък лист, леко набрашнявах повърхността на която разточвачвах. С помощта на чаша или  формичка изрежете кръгове. Аз леко ги навлажнявах за да полепне повече захар. Оваляните в захар кръгчета сгънете на половинка и после на четвъртинка.  Постъпете така и с другата половина от тестото. Наредете сладките в   тава застлана с хартия за печене. Изпечете балеринките на 200 гр. в предварително загрята фурна до приятен загар. 
Да ви е сладко, а аз благодаря на Христинка за сладкия спомен! 
Чаооо! 
Спорна нова седмица!


10 коментара:

  1. Многоооо апетитни балеринки и как хубаво танцуват в хубавата чинийка!
    Прекрасни снимки! Поздравления!
    Прегръдки и...да направиш на Роби още сладки :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни балеринки, а чинийката е убиец:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво, Ив - пак ни изненада приятно!
    Честит Католически Великден и крепко здраве на всички!

    ОтговорИзтриване
  4. Много любими....!Прекрасно поднесени както винаги!

    ОтговорИзтриване
  5. При замесването не се ли слага захар? Струва ми се,че няма да са сладки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не се слага захар, достатъчно сладки са с полепналата!

      Изтриване
  6. И от тук ще си взема, няма да пропусна:))

    ОтговорИзтриване