14.09.2012 г.

Шоколадовите квадратчета на Маги


Мога да ям шоколад ,мога и да не ям...има обаче в къщи човек за който шоколада е цар и всичко шоколадово заслужава да бъде направено и опитано! Та така вечното  търсене на шоколадови рецепти ме отведе в блога на Маги и откриването на много ,много сладките и шоколадови квадратчета!  Благодаря ,Маги ,бяха отценени заслужено от шоколюбителя! Не съм променила нищо от рецептата която може да прочетете и там ! 

Продукти: 
1 ч.ч. брашно 
1 яйце
1 ч.ч. захар 
1 ч.ч. кисело мляко 
1/3 ч.ч. олио 
1 бакулвер 
1 ванилия
2 ч.л. какао
1/2 ч.ч. нарязани орехи 
50 гр. шоколад + 1 с.л. олио 

За масления крем :
80 гр. краве масло 
80 гр. пудра захар 
 1 ванилия

За глазурата : 
200 гр. черен шоколад 
2 с.л. олио 

Разбийте яйцето и захарта с тел ( не е необходимо много разбиване ! Добавете олиото и киселото мляко . На водна баня разтопете шоколада с 1 с.л. олио . Оставете го да се охлади и после на тънка струйка го добавете към останалите продукти. В купа смесете брашното , бакпулвера и какаото . Съберете двете смеси и прибавете нарязаните орехи . 
Изсипете в намазнена и набрашнена тавичка и печете на 180 гр. в предварително загрята фурна.  Разбийте пудрата захар ,кравето масло и ванилията на пухкав крем и намажете охладения сладкиш . Нарежете на квадратчета и залейте всяко едно с разтопения на водна баня шоколад. 
Оставете квадратчетата да се охладят и ...да ви е сладко :) ! Чудесни са! 
Още веднъж ти благодаря ,Маги за споделената рецепта :* ! 
                                        Хубава петъчна вечер..чаоооо и  прегръдка :* !



13 коментара:

  1. Ив, страхотни са! Толкова са шоколадови, истинска наслада за обичащите шоколад - и аз мога да кажа, че влизам в тази групичка, но само в определени моменти :) Прекрасен уикенд, мила! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честита нова визия на блога! :) Докато изпращах коментара, внезапно видях промяната! И така изглежда много добре! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен завършек на работната седмица. И аз обичам, ама мнооооого шоколад.

    ОтговорИзтриване
  4. Ивче, така се е разтекла глазурата....
    Голяма изкусителка си :)
    Прегръдка и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Ив,така ме грабна с тези пастички.....Прекрасни са!Прегръдки за майстора и за първоизточника:))

    ОтговорИзтриване
  6. Това, ако го спретна на моите, ще има борба кой повече да изяде, но мисля, че и аз ще се включа :)) Много, много вкусно изглежда, Иве!

    ОтговорИзтриване
  7. И у дома любители на шоколада сме поне трима, така че тези блокчета ще пожънат неверочтен успех;) Благодаря и на теб и на Маги!
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  8. Тези шоколадови блокчета са ми познати още от публикуването им от Маги във "Веселият готвач", където също обраха овациите!
    Ив, чудесно изглеждат!
    Лека нощ и приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  9. Много вкусни изглеждат Ийв!
    Чудесно ми идват за сутрешното кафенце.
    Целувам те и ти пожелавам чудесен ден*)

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасни са, Иве! Щом са шоколадови, за мен са:)

    ОтговорИзтриване
  11. Много съм щастлива, че така ви харесват тия квадрати! В къщи само да захладнее и ме почват :)))
    Поздрави и прегръдки от мен Ванче :)

    ОтговорИзтриване