1.10.2014 г.

Сълзица с крем маскарпоне и лимон


Честит ви октомври! Да си пожелаем топъл, слънчев и красив  и го подсладим с първата за  месеца рецепта! А тя е от тук! Лесна и много бърза! 


Продукти:
1 правоъгълен лист бутер тесто ( 260 гр.)
100 гр. маскарпоне
50 гр. пудра захар 
1 лимон


В купа разбийте с миксер сиренето и пудрата захар. Добавете сока и настърганата кора на един малък лимон. 
Разстелете бутер тестото, надупчете го с вилица и намажете на тънък слой от крема. Навийте листа първо от едната страна до средата, а после навийте и другата  страна. Не навивайте много стегнато, тестото трябва да има място да се разлисти докато се пече. Нарежете с остър нож  малки рулца, подредете ги в тава застлана с хартия за печене на разстояние едно от друго. Изпечете сълзиците на 170 гр. в предварително загрята фурна без вентилатор! Поръсете ги с пудра захар и...
....да ви е сладко :)!   Чаооо! 


9 коментара:

  1. Ох, любими те ми! Не съм ги яла с маскарпоне, но сигурно са още по-вкусни.
    Хубав ден и прекрасен месец! :) <3

    ОтговорИзтриване
  2. Онзи ден правих, но без маскарпоне. Сигурно ще са много вкусни с него, а не е ли малко 100 гр?
    Сърдечни поздрави, Ивана! И усмихнат нов месец.

    ОтговорИзтриване
  3. Изглеждат страхотно!
    Поздрави и от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Правила съм подобни сладки, когато ми се налага бърза почерпка.Но аз просто наръсвам тестото с малко кафява захар, сусам и маково семе.Ще изпробвам и твоя вариант Ваня.
    Поздрави и чудесни есенни дни занапред !

    ОтговорИзтриване
  5. Много са нежни! Изглеждат божествено! Поздрави, Ив! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесно изглеждат, Ивче!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни,скоро гледах как ги правят при Антонелла,но бише само със захар.Твоите са по-богати и изглеждат много апетитно!!

    ОтговорИзтриване
  8. Гледах и им се радвах вчера във фейсбука, ама те наистина били лесни и чудесни! Идеята ми пасва екстра на липсата ми на време, Ив! Благодаря и хубав октомври!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви, момичета:)!
    Габи, не, не е малко за количеството бутер тесто което използвах, даже ми остана една лъжица от крема!
    Хубав четвъртък с прегръдка, дами!

    ОтговорИзтриване