3.07.2012 г.

Бутер баница с тиквички и цветове от тиквички


Знам , знам ,че прекалявам с бутер тестото напоследък ,ама какво да се прави :)...все едни такива ги публикуват в списанията които следя и купувам ...е как да не опита човек от всичко :))...Ако трябва да бъде честна нещо в тази баничка не ми допадна на вкус ...и аз не разбрах какво .. .....е изядохме я ,не и простихме .........но ........Ако решите да я опитате ето ви рецептата :


Продукти : 
1 пакет бутер тесто 
2-3 малки тиквички 
3 цвята от тиквички
2 яйца
1 жълтък
2с.л. кисело мляко 
50 гр. пармезан (кашкавал) 
1 скилидка чесън 
копър
чер пипер 
сол
сусам
Продуктите са за малка баница . Бутер тестото беше 230 гр. 
Разстелете тестото в тавичка покрита с хартия за печене . 
Нарежете тиквичките на тънки колелца. В тиган загрейте олио и леко запържете скилидката чесън .Добавете тиквичките и нарязаните на едро цветове . Пържете около 5 мин. Оставете настрана да се охладят . Разбийте 2 яйца с киселото мляко ,добавете настъргания пармезан (май ще стане по добре със сирене:) , нарязания копър ,подправете с чер пипер и сол.
Изсипете половината от тази смес върху тестото , отгоре наредете тиквичките и завършете с останалата яйчена смес. 
Тавичката трябва да бъде по малка от тестото за да може след като изсипете сместа да загънете краищата на бутера като оставите да се вижда само малка ивица от сместа. Намажете тестото със жълтъка и поръсете със сусам . 
Печете на 200 гр. първите 10 мин. ,после покрийте баницата с фолио , намалете фурната на 170 гр. и доопечете  още около 15 мин. 


Останаха ми малко от тиквените цветове та ги панирах ,а рецептата за тях може да прочетете в стар мой пост ! Да ви е сладко :) .....Чаоооо ! Пожелавам ви прохладен ден !


11 коментара:

  1. Много красиво и вкусно Ийв!
    Целувки*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Кате :) ...лек и прохладен ден ! Целувки и от мен :*!

      Изтриване
  2. Много вкусно, а цветовете ги помня отпреди:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ивана, много пъстра и апетитна.
    Всеки има вкусове може пък на нас да ни хареса.:)
    Аз пък обожавам панирани цветове на тиква охх че ми се приядееее..
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  4. На мен ми изглежда много хубаво баничката, съгласна съм със Зиче, на нас сигурно ще ни хареса :)
    Аз никога не съм опитвала цветове от тиквички... Напоследък всички публикувате едни неща, които не съм хапвала, само ме подстрекавате да ям! :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Зиче ,Зори благодаря ви ;)...абе тя не ,че беше лоша ,ама нали знаете ''вкус приятел няма'' .. пък и няма как да разбереш дали ще ти хареса нещо ,ако не опиташ:)....ще се радвам да ви хареса :) !
    Прегръдки и за двете :* !

    ОтговорИзтриване
  6. Много добре изглежда и добре си я направила!В България не съм виждала да се продават цветове от тиквички.Освен ,ако някой не си ги отглежда в градината.Но трябва да е посадил доста,че да има и за готвене с цветовете.Много съм любопитна за вкуса...Искам да я пробвам тази рецепта!Много ми харесват нестандартните неща!
    В Италия видях и много зеленчуци,които тука не ги виждам.

    ОтговорИзтриване
  7. Ив, мисля, че прекаляваш с вкусотиите, които ни предлагаш, а не с бутер тестото:):):) Ще ни подлудиш с тези изкушения! Ако не е бутер ще е артишок или пък нещо друго... Вълшебница!

    ОтговорИзтриване
  8. Ваняяя, пак много вкусно при теб! Умора нямаш значи! Не знам какво не ти е харесала баничката, изглежда прекрасно! Прегръдки!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Красиво и оригинално!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване