24.07.2012 г.

Сладкиш с ананас


Че ,кой не знае за този сладкиш и кой не го е правил  и аз имам публикуван тук един такъв само ,че с ябълки! Споделям  този ,защото макар рецептата да е една и съща от смяната на плодовете вкуса става съвсем друг ! 


Продукти: 
4 яйца
1 ч.ч. захар
1 и 1/2 ч.ч. брашно 
1 ванилия
1 консерва сиропиран ананас
 няколко захаросани череши  
6 с. л. захар за карамела 
1/2 пак. краве масло 
За сиропа:
Сока от консервата с ананас
1/2 ч.ч. захар 
2 с.л. мед 
2 с.л. ром 
 Яйцата заедно със захарта разбийте на пяна . Добавете пресятото брашно и ванилията . Объркайте сместа много добре . 
Разтопете 6 с.л. захар на светъл карамел . Покрийте дъното на тавичка(26 см.) с нарязаното на малки парченца краве масло . Излейте карамела отгоре . Подсушете с кухненска салфетка шайбите ананас. Наредете ги на дъното на тавата . Сложете в средата на всяка шайба по черешка . Излейте яйчената смес отгоре . Печете на 180 гр. в предварително загрята фурна около 40 мин. 
Обърнете готовия сладкиш върху поднос . Оставете го да се охлади добре . Сварете сироп от посочените продукти . Аз добавих и малка чашка вода освен сока . 
Залейте охладения сладкиш с топлия сироп . Готов е ....кафето ...... и да ви е сладко!


12 коментара:

  1. Ам, ам, аммммм.Тези сладкиши с плодове са много подходящи за жегите. Доста са леки , но си е сладичко. Ив, ние приготвяме нещо подобно, но с компот от кайсии. Ако решиш , пиши ще ти изпратя рецептата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили , ако не те затруднява драсни ми я набързо ,може и само продуктите да ми напишеш :) ! Благодаря !
      Хубава вечер ! Поздрав най-сърдечен за Габровския Балкан :* !

      Изтриване
  2. Е това вече е друго нещо-сиропирам и ароматен,абе чудесен сладкиш.
    Ванушка,свърши хубавата ми отпуската и вече съм на линия-следя те изкъсо....да знаеш!
    Прекрасна вечер и целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жижи , тъкмо тези дни се питах , абе не и ли свърши отпуската на тази жена или намери някой да я обръща за равномерен тен на плажа , че не се завърна никаква :)) !
      Радвам се , че си отново тук !
      Целувки :*!

      Изтриване
  3. Много е красив, а за вкуса , ясно, превъаходен!

    ОтговорИзтриване
  4. Класика! И аз го приготвям този сладкиш, но все се изяжда докато се наканя да го снимам.:) А твоят е много красив, така хубаво подреден, сигурна съм, че е бил много вкусен!

    ОтговорИзтриване
  5. Много е красив Ийв, а за вкуса да не говорим!
    Прегръщам те*)

    ОтговорИзтриване
  6. Разкошотия! Много красиво изглежда, вкусен и сочен! Поздравления! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Много красота и вкусотия. И с кафенце...Хубава рецептичка,семпла и ефектна!

    ОтговорИзтриване