27.07.2012 г.

Яйчено руло


На канския ми вик   как хората имат маси  очукани и обрулени от времето на които да снимат манджите си ,а аз нещастната нямам Роби реагира светкавично ...и още на другия ден си дойде с разкошно счупена и преживяла какво ли не маса . Без два крака , понаядена тук таме от червейчета и ожулена ,но ме хвърли във възторг , необясним за Роберто !  Обзета от олимпийски ентусиазъм ,се втурнах да приготвям вечерята със сладката мисъл .че имам вече поле за изява и снимките ми ще конкурират тези от най - известни кулинарни журнали! 


Рецептата за това яйчено руло дойде от една италианска енциклопедия за бързо приготвена храна . Разбира се намалих продуктите ,някои от тях смених според наличността в хладилника ,но резултата си заслужаваше ....видях го в очите на Роби ! 
Продукти:
3 яйца
100 гр. спанак 
100 гр. бекон
100 гр. сирене тип ''Филаделфия''
20 гр. пармезан
1 скилидка чесън
сол ,чер пипер ,зехтин 


 Запържете бекона и скилидката чесън в малко зехтин . Прибавете сварения и добре оцеден от водата спанак и бъркайте на котлона още 2-3 мин . да се овкуси хубаво спанака . Дръпнете от огъня ,извадете скилидката чесън . Добавете сиренето и разбъркайте . 
Разбийте яйцата със щипка сол . Сложете настъргания пармезан . 
Намажете дъното на тиган (26 см.) с олио . Излейте яйцата и пържете омлета около 3-4 мин.и да не е стегнал отгоре не се притеснявайте ..после се пече.   Изсипете в голяма чиния  ,разпределете плънката отгоре и завийте на руло . Поставете рулото върху парче алуминиево фолио и загънете хубаво от всички страни . 
Печете на 180 гр. 10 мин. в предварително загрята фурна . Извадете рулото ,развийте фолиото и оставете да се охлади . Нарежете на големи парчета и сервирайте със зелена салатка! 

Ще ви хареса , знам .... да ви е сладко ! Чаоооо , хубав петък с пожелание за прохладен уикенд!

22 коментара:

  1. Честита придобивка, Ивче! Прекрасна е! Колко мило от страна на Роби да ти достави такова удоволствие, сега още по-голям мерак ще имаш сигурно за готвене, не че ти липсва :) Рулото е страхотно! :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Дани :) ! Роби е златен ,как да не му готви човек :) ! Хубава петъчна вечер :) !

      Изтриване
  2. Оооо, масата е чудесна! Да ти е честита!
    Много е красиво това руло. Сигурна съм, че е и вкусно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти ,Вили :) ! Вкусно беше :) !
      Чао ,мила и поздрав на Балкана :*!

      Изтриване
  3. Ооо,честита ти придобивка и радост! Сега си още по-вдъхновена от правенето на обекти за снимките,нали?:)
    Браво на Роби, поздравления за жеста, с който ти и донесъл толкова радост!
    Много ми допадна предложението ти и лекотата на приготвянето му!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Бети :) ! Уча се от вас по-младите , вие творите чудеса :) ! Хубава вечер !

      Изтриване
  4. Ooo, Ванюшке, честита ти маса! И аз миналата седмица примъкнах поредните дъски, които рязах и боядисвах, за ужас на половинката. Ама си е друго да снимаш на стара маса, нали?!
    А при теб, с тези вкусни и красиви гозби и на земята да ги сложиш пак ще е прекрасно! Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ради , благодаря ти ! Ама вярно е това за старите маси ...погледнеш ги ...на нищо не приличат вече ,а снимките пълни с красота и романтика :)) !
      Хубава петъчна вечер !

      Изтриване
  5. Ех,Ванюшка ,да не видиш нещо-и аз си мислех за такава маса,ама сега като гледам твоята по-стара не бих открила-хахахааа.Ама друго си е да ти кажа-снимки ,та дрънкат.....браво на Роби-целувки за теб!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Хаха, честито и от мен за масата, макар че повече оценявам жеста на Роби!А твоите гозби са чудесни по всеки начин!Рулото е много интересно, малко ми се видя сложно, но снимано на тази маса е просто неустоимо:0)!Надявам се да не сърдиш на шегите с новата ти придобивка,и да сътвориш още много кулинарни шедьоври!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  7. Охоооо, честита масичка! А рулото е префектно, много красиво сервирано!

    ОтговорИзтриване
  8. Хахахаа, Ив кажи ми бе душа откъде това чувство за хумор?! Масата е разкош, леле на какви неща се възхищаваме, да ни се чуди човек!:) Аз съм хвърлила око на една маса на мама и мисля да й "ожуля" боята някой път, ама да не ме "ожулят" мен после:):):). Благородно завиждам, да знаеш! Браво на Роби! Вечеряте е перфект, а снимките жестоки! Супер стават на масичката!

    ОтговорИзтриване
  9. Ах, Ванче, рядко коментирам, но пък разглеждам всяка твоя рецепта! Отново страхотно предложение! А масата... масата е прекрасна, браво на твоя Роби!Понякога един такъв подарък би ме зарадвал много повече от всеки друг луксозен!

    ОтговорИзтриване
  10. страхотно изглежда и харесвам снимките! Поздрави към Лорето:)

    ОтговорИзтриване
  11. Еее, браво на Роби!Къде я изнамери тая маса, уникална е!Ама и до сега снимките си бяха чудесни,но друго си е на стара маса.Нали трябва да сме в крак с модата...Чудесен фон на красивото и съблазнително яйчно руло.Приятна вечер от мен и поздрави на Роби, Лорето и Италия.

    ОтговорИзтриване
  12. Ееее, какви времена дойдоха, да се радваме на стари маси!
    И аз скоро помърморих на моя за нещо подобно, ама да видим кога ще го изпълни!А твоят Роби е златен и скорострелен.Масата стара ама каква разлика в снимките само.Сташна визия Ванче!
    Снимките и масата коментирам а за рулото нищо не казах....
    Слънчево и вкусно, и първата снимка ми е фаворит с този слънчоглед на старата маса!!!Направо класика!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  13. Блгодаря ви ,момичета за хубавите думи и разбирането за масата :)))...знаех си аз ,че ще я харесате колкото мен :)) !
    Влязох само да ви прочета и заминавам отново да готвя :)...от вчера приготвяме голяма феста за края на жътвата в дома на наша приятелка ! Направихме 15 големи тави с лазаня :)(150 порции:)) , в момента се пече прасенце , и след малко започваме да кълцаме салатата :) !
    Снимки от събитието е следващия репортаж :)) ! Чаооооо ! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  14. Ей, Ийв какво ли не прави любовта!
    Специални поздрави за светкавичната реакция на Роби, а за теб поздравления за невероятната рецепта и хубави снимки:)
    Целувам те и те прегръщам силно*)

    ОтговорИзтриване
  15. Позддравление за организацията на фиестата!Страхотна си!Ще чакаме снимките!Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  16. Ванюша,това наше хоби до какви писъци за какви щуротии ни докарва,а?Роби сигурно много се е чудел и маел защо пък баш очукана маса,но той от къде да знае човека за тази пуста мода в кулинарната фотография!Важното е,че се е отзовал и ти е изпълнил желанието,а снимките верно на такива дървени декори са много фотогенични,вижда се и при теб!
    Рулцето е пленително и много вкусно!
    Хубава фиеста пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  17. Чао, Ванюшка!! Наистина е златен твоят Роби!! Просто човек да ти завиди(благородно разбира се)! Прекрасно рулце, изкушаващо, апетитно и прекрасно представено (върху новата придобивка)!! Поздрави и целувки!!

    ОтговорИзтриване
  18. Хаха, и аз още страдам от факта, че нямам точно такава маса с олющени дъски, на която да си снимам кулинарните произведения:-), но пък ти голям късмет си извадила с твоята :-) Рулото ти е много красиво!

    ОтговорИзтриване