13.07.2012 г.

Пилешка мусака


Рецептата е от бр. 20/2000 г. на списание ''Царица Къщовница ''.Правила съм я няколко пъти и винаги става много вкусна!

Продукти:
бялото месо на едно пиле
1/2 ч.ч. ориз
1 ч.ч. гъби
2 яйца
1 ч.ч. бульон от пилето 
2 ч.ч. кисело мляко 
 чер пипер 
магданоз 
сол


Нарежете свареното бяло месо на едно пиле на дребни късчета . Добавете ориза,нарязаните на ситно гъби ,чер пипер ,магданоз и 1 ч.ч. кисело мляко . Объркайте всичко много добре и прехвърлете в намазана със зехтин тавичка . Налейте бульона. 
Печете в загрята на 180 гр. фурна до готовност. Разбийте двете яйца с останалото мляко и залейте мусаката . Върнете отново във фурната и печете до зачервяване . 
Можете да поръсите с кашкавал и да оставите за няколко минути  да се разтопи . 
Да ви е сладко!


12 коментара:

  1. Супер много хубава рецепта Ванче, отивам да купувам пиле:)
    Целувки*)

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересна рецепта!Слънчеви поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Мм, вкусотия! Чудесно мусака! Прекрасен уикенд! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасно ястие!Прегръдки,Ив:))))

    ОтговорИзтриване
  5. Не съм пробвала.Звучи интересно.
    ПРЕГРЪДКИ!

    ОтговорИзтриване
  6. Ивче, звучи и изглежда чудесно!
    Прегръдка и хубав петък!

    ОтговорИзтриване
  7. Не съм правила пилешка мусака,но и това ще стане някой ден.
    Сигурна съм ,че е много вкусна!
    Поздрави и весел уикенд!

    ОтговорИзтриване
  8. Не се и съмнявам, че е много вкусна. Ще се пробва обезателно!
    Току-що извадих от фурната и топът-топъл нарязахме кекса с праскови. Всъщност, саварините ти, ама под формата на кекс. Тази ти рецепта на голяма експлоатация ще я подложа :)))

    Хубав уикенд, Ванюшке!

    ОтговорИзтриване
  9. А, Ив изпуснала съм я, ама Зичето ме препрати тук:) ! Чудесна е, като всичко направено от теб!

    ОтговорИзтриване
  10. Може ли да се ползва пилешко филе Много хубава рецепта!

    ОтговорИзтриване