4.07.2012 г.

Фусили с домати и сирене ''Фета''


 Горещо ,горещо ,горещо ....докато не премине този африкански циклон дето се е настанил трайно на Апенините все ще търсим нещо студено и разхлаждащо ,а какво по-добро за лек обяд от студена паста :)....



Рецептата е лесна ,бърза ,засищаща и няма да ви натовари с излишни калории .....както казва моят диетолог за пастата ....''80 гр. за мъжете и 70 гр. за жените'' - всеки ден ще ви държи във форма без да сте гладни :)....
Та значи ...рецепта за мъж и жена :)))))....
150 гр. паста (по избор за форма и цвят":)
100 гр. сирене ''Фета'' (бяло саламурено)
7-8 маслини (не повече ,ей :) 
10 домати ''чери''
няколко листенца пресен босилек 
сол 
1 ч. л. зехтин (максимо 2 , все пак една е = на 90 кал.) 






Сварете пастата в леко подсолена вода и според указанията на опаковката . За предпочитане е да я приготвите ''al dente'' така нишестето няма да премине във водата и ще подпомогне храносмилането ви:)...ама ,че доктореса се изписах:)))...,но е вярно :)....
Щом е готова ,прецедете я и измийте със студена вода ...така пък спирате по нататъчното и омекване :)....така правя само когато я приготвям студена !
Нарежете доматите на четвъртинки , сиренето на кубчета , босилека на лентички ..... май изредих почти всички форми :)))  
Смесете ги с пастата , прибавете маслините и полейте със зехтина .Объркайте всичко много добре ,поръсете с нарязания босилек и ........ да ви е сладко и разхлаждащо :) !


13 коментара:

  1. Тези спирали са по-скоро за игра, ако ме питаш мене :)) Не знам дали ще ям или ще се занимавам да ги тръскам (детска му работа :))
    Признавам, че все още не съм правила студена салата с паста, пък може и да не помня вече (тука съм другата крайност - годинките се обаждат :))

    Харесва ми поднасянето и хумористичната нотка, с която ни сервира тази купичка къдрици :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Инче :) ... на мен ми е любимата паста тези къдрици :) !

      Изтриване
  2. Ама то фасулска работа е приготвянето на тези Фусили -само това''al dente'' не разбрах какво е,но ще карам без него-хахахаха.
    Приятна вечер,Ванюшка!

    ОтговорИзтриване
  3. :) Жижи ,al dente е да ги оставиш малко сурови ...обикновенно времето посочено на опаковката е така ,аз обаче ги варя 1 мин. повече щото ми харесват по-мекички :)...тъй ,че и да не караш al dente няма да сбъркаш :)) !
    И на теб лека и прохладна вечер !

    ОтговорИзтриване
  4. Ехааааа че красиво Ванче много апетитна .
    Само не знам тука къде ще търся такива Фусили:)
    Прохладна вечер и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Ванче, няма да се разберем с теб! Много вкусни неща публикуваш, а аз съм на диета! И то на разделно хранене!

    ОтговорИзтриване
  6. Много са апетитни!Особено студени и аз ги предпочитам, да не кажа хубавичко изстудени:)

    ОтговорИзтриване
  7. Цветна и апетитна салата,Ваня!
    Ще пробвам задължително.
    Прекрасни ястия представяш и всичките са много хубави!
    Приятна и дано е прохладна вечерта ви!:)

    ОтговорИзтриване
  8. Не само там, Ивана, не само там;) И тук не се търпи горещината, така че с радост ще сервирам студена паста;)
    Много си добра на пастата!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  9. Ийв, обожавам паста, студена топла...
    Снимките са много красиви и рецептата ми е любима!
    Целувки*)

    ОтговорИзтриване
  10. Ванче, салатката е превъзходна!Още днес ще направя на момчетата!
    Поздрави миличка, при нас днес обещава да е по хладничко:)
    Слънчо е зад облаците!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ви ,момичета :)...целувки с пожелание за малко прохлада :*!

    ОтговорИзтриване
  12. Ивана,няма как да не си царица на пастата!

    ОтговорИзтриване